اخبار سینما

سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است و چه ساعتی پخش میشود؟

سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است؟
نویسنده : سارا محمدی۱۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان برای بار دوم از تلویزیون در حال پخش است و داستان ملموس و قابل باور آن باعث شده بسیاری برای بار دوم به تماشای آن بنشینند. اگر از بینندگان این سریال هستید و یا به تازگی به جمع مخاطبان آن پیوسته اید و می خواهید بدانید که سریال لحظه گرگ و میش چند قسمت است ادامه مطلب را بخوانید تا علاوه بر اطلاع از تعداد قسمت های سریال لحظه گرگ و میش، با اسامی بازیگران و خلاصه داستان آن آشنا شوید.

سریال لحظه ی گرگ و میش چند قسمت دارد؟

سریال لحظه گرگ و میش 50 قسمت دارد و هر قسمت 50 دقیقه است. اولین قسمت از سریال لحظه گرگ و میش 27 تیر 1402 پخش شد و این سریال هم اکنون در حال پخش است. این سریال هر شب ساعت 21 از شبکه تماشا پخش میشود.

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

فاطمه گودرزی (توران وحدت)، فرید سجادی حسینی (حسین وحدت)، شهره سلطانی (فرخنده وحدت)، المیرا دهقانی (یاسمن وحدت)، پاشا رستمی (حامد شریف)، علیرضا کمالی (احسان وحدت)، کریم قربانی، سیامک احصایی (دکتر پارسا)، احسان امانی، نیما نادری (سروش)، پانیذ برزعلی (حنانه بوستانی)، آیدا نامجو، مریم حاجی زاده، لیلا بلوکات (مریم زیوری)، زنده یاد حسام محمودی (هادی)، وحید آقاپور، حمید جانانه، امیر مهدی منتظری و ناصر سجادی حسینی (یوسف)، محمدرضا مالکی (سیامک زیوری)، رها خدایاری (طاهره شریف) و مهتاب اکبری (سوگند مطلق).

عوامل سریال لحظه گرگ و میش

کارگردانهمایون اسعدیان
نویسندهمونا انوری زاده
همایون اسعدیان
تهیه کنندههمایون اسعدیان
عکاسمهدی حیدری
خوانندهمحمد معتمدی
صدابردارساسان نخعی
حسین معتمدی
طراح لباسشیوا رشیدیان
گریممهرداد میرکیانی
آهنگسازفرهاد اسعدیان
تدوینسیاوش کردجان
علی گورانی

خلاصه داستان سریال لحظه گرگ و میش

لحظه گرگ و میش داستان یک خانواده را در 3 دهه روایت می کند، خانواده وحدت که یاسمن (با بازی المیرا دهقانی) تنها دختر آن ها است. داستان سریال لحظه گرگ و میش از دهه 60 آغاز می شود و اتفاقاتی که از آن دوران تا کنون برای آن ها می افتد را به نمایش می گذارد. اتفاقاتی مانند شهادت و جانباز شدن 2 پسر خانواده و طلاق یاسمن.

دیدگاهتان را بنویسید