اخبار تکنولوژی

گوشی هوشمند HTC U24 Pro با سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از راه رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

همانطور که انتظار می‌رفت، امروز شرکت HTC به صورت رسمی از گوشی هوشمند U24 Pro رونمایی کرد. این گوشی به صفحه‌نمایش لمسی OLED به اندازه ۶.۸ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۳۶ پیکسل و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

روی این صفحه‌نمایش از نوع خاصی از گوریلا گلس (اطلاعات دقیق‌تر ذکر نشده) استفاده شده است. پردازنده مرکزی این گوشی اسنپدراگون نسل ۳ بوده و همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا ارائه می‌شود.

سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۱۴ است و گواهینامه IP67 را برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دریافت کرده است. U24 Pro از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.88، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و دیافراگم f/2 و یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دیافراگم f/2.45 بهره می‌برد.

ابعاد این گوشی ۱۶۷.۱ در ۷۴.۹ در ۸.۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۸.۷ گرم است. باتری آن ظرفیت ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت داشته و از شارژ سیمی ۶۰ وات، شارژ بی‌سیم ۱۵ وات و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ وات پشتیبانی می‌کند. همچنین در کمال تعجب شاهد حضور جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و حتی یک چراغ LED دو رنگ برای اعلان‌ها در بخش جلویی هستیم.

قیمت U24 Pro در اتحادیه اروپا ۵۶۴ یورو است که با توجه به رقابت شدید برندهای چینی در این بازار، فروش آن را کمی دشوار می‌کند. با این حال، همچنان یک دستگاه جالب توجه محسوب می‌شود و دیدن اینکه HTC هنوز در عرصه گوشی‌های هوشمند حضور دارد، خوشحال‌کننده است.

دیدگاهتان را بنویسید