اخبار تکنولوژی

رندرهواوی Nova 12 Pro فاش شد؛ طراحی زیبا و متفاوت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۳ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

چندی پیش گوشی میان‌رده هواوی نوا 11 SE در بازار چین عرضه شد. اما شایعاتی وجود دارد که هواوی قصد دارد تا پایان سال از سری نوا 12 نیز در چین رونمایی کند.

اخیرا رندر غیررسمی هواوی نوا 12 پرو منتشر شده که طراحی متفاوتی را نشان می‌دهد. براساس این تصویر، نمایشگر OLED این گوشی دارای دو لبه خمیده در بخش جلو است و دو سوراخ دایره‌ای مجزا برای دوربین سلفی دارد. شایعه است که این گوشی به دوربین سلفی دوگانه 60 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. ظاهراً هواوی قصد دارد با طراحی متمایز، نوا 12 پرو را متفاوت از نسل قبلی معرفی کند.

طراحی مجموعه دوربین اصلی هواوی نوا 12 پرو نیز متمایز است. این مجموعه شامل یک دوربین تکی اصلی در بالا و یک جزیره بیضی شکل در پایین برای دو دوربین دیگر، فلش و میکروفون‌ها است. این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با قابلیت ماکرو و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود این گوشی مجهز به چیپست Kirin 9000s با پشتیبانی از 5G و صفحه نمایش OLED 120 هرتز باشد. همچنین احتمالا یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 وات و اتصال ماهواره‌ای دوطرفه خواهد داشت.

از نظر نرم‌افزاری انتظار می‌رود با سیستم‌عامل HarmonyOS 4 عرضه شود. در مجموع، به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد یک گوشی پرچمدار قدرتمند و مجهز به آخرین تکنولوژی‌ها را با نوا 12 پرو عرضه کند.

دیدگاهتان را بنویسید