اخبار تکنولوژی

هواوی از Mate 60 با زبان طراحی جدید رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند هواوی میت 60 لو رفته است که پنل پشتی آن را با ترکیب رنگ دوتایی نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این تصاویر از خط تولید هواوی لو رفته‌اند که طراحی ظاهری و ترکیب رنگ میت 60 را به‌خوبی نشان می‌دهند.

طبق تصاویر، این گوشی احتمالا با طراحی جدید و دوربین دایره‌ای شکل عرضه خواهد شد و در ترکیب‌رنگ‌های متنوع‌تری راهی بازار می‌شود.

در تصویر لو رفته از هواوی میت 60، پنل پشتی دورنگ این گوشی به خوبی قابل مشاهده است. بخش بالایی پنل به صورت مات و بخش پایینی آن شفاف است. در گوشی‌های با رنگ مشکی، این ترکیب رنگی دوتایی به خوبی مشخص نیست اما در مدل‌های رنگی مانند بنفش، تفاوت رنگ بخش مات و شفاف پنل پشت به راحتی قابل تشخیص است.

زاویه نوردهی به گوشی‌ها نیز به خوبی نشان می‌دهد که پنل پشتی دارای دو بافت متفاوت مات و شفاف خواهد بود.

هنوز مشخص نیست هواوی میت 60 دقیقاً با چه مشخصات و ترکیب رنگی نهایی عرضه خواهد شد. اگرچه تصاویر لو رفته طراحی دورنگ پنل پشتی را نشان می‌دهند، باید منتظر ماند و دید کاربران چقدر از این طراحی استقبال می‌کنند.

همچنین هنوز مشخص نیست آیا ادعای منابع غیررسمی مبنی بر عرضه این گوشی در ترکیب‌رنگ‌های متنوع درست است یا خیر. باید تا رونمایی رسمی منتظر ماند و دید دقیقاً چه ترکیب رنگی و مشخصاتی برای هواوی میت 60 انتخاب شده است.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید