اخبار بازی

بازی Immortals of Aveum با نرخ فریم 60 روی کنسول‌ها اجرا می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو Ascendant Studios تایید می‌کند که بازی Immortals of Aveum به لطف جادوی FSR2، با حداکثر وضوح تلویزیون شما و نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود.

در حالی که تنها چند روز تا عرضه Immortals of Aveum باقی مانده است، استودیوی Ascendant  مجموعه‌ای از جزئیات فنی جدیدی را در مورد بازی اعلام کرده است. سیستم مورد نیاز بازی به طور کامل مشخص شد. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای بازی با عملکرد 1080p/ 60 FPS تا 4K/120 FPS متغیر است. با تمام این تفاسیر، بازیکنان چه انتظاری می‌توانند از نسخه‌های کنسولی بازی داشته باشند؟

استودیو Ascendant می‌گوید که اگرچه بازیکنان کنسول‌های نسل نهمی، نمی‌توانند تنظیمات گرافیکی خود را به اندازه مخاطبان رایانه‌های شخصی تغییر دهند، اما این بازی با سرعت 60 فریم در ثانیه روی هر کنسول اجرا می‌شود. با تایید پشتیبانی بازی از AMD FSR2، بازی Immortals of Aveum  همچنین دارای ارتقاء رزولوشن خواهد بود. استودیو سازنده گفت:

ممکن است نتوانید تنظیمات گرافیکی خود را زیاد تغییر دهید، زیرا کنسول‌ها مشخصات بسیار خاص و یکنواخت‌تری دارند، اما این بدان معناست که ما توانستیم از این همه انعطاف‌پذیری و ماژولار بودن استفاده کرده تا بازی را با دقت برای کنسول‌های محتلف بهینه کنیم. در نتیجه به لطف جادوی FSR2، بازی با حداکثر رزولوشن تلویزیون شما و سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود. فارغ از پلتفرمی که برای بازی کردن انتخاب می‌کنید، بهترین عملکرد فنی را در Immortals of Aveum خواهید داشت.

ساخت بازی مورد انتظار Immortals of Aveum در اوایل ماه جاری به اتمام رسید و قرار است اوایل هفته جاری در تاریخ 31 مرداد 1402 (22 آگوست 2023) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اکس و اس و PC عرضه شود. پیش دانلود بازی در حال حاضر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل نهمی آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید