اخبار تکنولوژی

اطلاعاتی در مورد حالت فیلمبرداری Galaxy S24 Ultra فاش شد

جزئیات حالت فیلمبرداری گلکسی اس 24 اولترا
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سونی با ارائه ویژگی‌های منحصربه‌فرد در بخش دوربین، شهرت دارد. البته از لحاظ فروش چندان موفق نبوده است و نتوانسته کاربران را به خرید گوشی‌های خود وادار کند.

سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا قابلیت جدیدی را از سونی الگوبرداری می‌کند. سونی Xperia 1 V می‌تواند با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری 4K داشته باشد اما گلکسی اس ۲۳ اولترا تنها تا نرخ 60 فریم می‌تواند این کار را انجام دهد. طبق گزارش‌ها، احتمالا گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز بتواند با نرخ 120 فریم در ثانیه فیلمبرداری 4K داشته باشد که یک قابلیت رقابتی نسبت به رقیب اصلی خود یعنی آیفون 15 پرو محسوب می‌شود.

ice universe افشاگر معروف پس از انتشار خبر احتمال فیلمبرداری 120 فریمی 4K در گلکسی اس ۲۴ اولترا توضیح داد که این قابلیت تست شده اما عرضه آن هنوز قطعی نیست.باید منتظر ماند و دید سامسونگ می‌تواند این امکان را فراهم کند یا خیر.

احتمالا مشکل فیلمبرداری پرچمدارهای این شرکت تنها محدود به فریم‌ریت نیست و عواملی مانند پردازش HDR، فوکوس و صدا نیز نیاز به بهبود دارند.

باید تا روز معارفه خانواده گلکسی اس 24 سامسونگ منتظر بمانیم و ببینیم برنامه‌ی غول کره‌ای دنیای فناوری برای گوشی‌های پرچم‌دار خود چیست.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید