اخبار سینما

تاریخ اکران انیمیشن اینساید اوت 2؛ داستان رایلی در نوجوانی

تاریخ اکران انیمیشن درون و بیرون 2
نویسنده : سارا محمدی۰۴ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

خود را آماده کنید، یک دنباله برای انیمیشن اینساید اوت (Inside Out 2) در راه است!

فرقی نمی کند که فیلم های تازه تر مانند «قرمز شدن» یا «روح» باشد، یا فرانچایزهای کلاسیک مانند «داستان اسباب بازی ها» و «شگفت انگیزان»، کمپانی پیکسار فهرست بلندی از فیلم های تحسین شده را در اختیار دارد که جزء بهترین فیلم های انیمیشن اکران شده در نظر گرفته می شوند. یکی از این فیلم ها که قرار است فرنچایز مخصوص به خود را به وجود آورد،‌ انیمیشن اینساید اوت یا درون و بیرون پیت داکتر محصول سال 2015 است. این فیلم با حجم زیادی از هیاهوی منتقدان و عموم مردم اکران شد. میلیون ها نفر در سراسر جهان به دلیل نمایش لطیف و صادقانه احساساتی که کودکان با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، جذب این انیمیشن شدند. این انیمیشن با بیانی طنز و تاثیرگذار، خانواده ها را تحت تاثیر قرار می دهد و به نظر می رسد که هدف نهایی ترکیب دیزنی و پیکسار باشد. حالا، هشت سال بعد از قسمت اول، طرفداران برای قسمت دوم انیمیشن درون بیرون بیشتر از نسخه اصلی هیجان زده هستند، که خود گواهی بر استقبال خوب از این انیمیشن می باشد. بنابراین، با توجه به تمام این موارد و اخبار و گمانه زنی ها، هر آنچه که باید در مورد تاریخ اکران درون و بیرون 2 و دیگر جزئیات انیمیشن اینساید اوت 2 بدانید را به شما می گوییم.

تاریخ انتشار درون و بیرون 2

تاریخ اکران انیمیشن اینساید اوت 2

در سپتامبر سال 2022 در جریان نمایش انیمیشن در D23 Expo، که در آن پروژه های هیجان انگیز زیادی معرفی شدند، تایید شد که انیمیشن اینساید اوت 2 به پرده های نمایش بازخواهد گشت و این اعلام D23 با یک توییت در تایید آن همراه بود.

از آن زمان انتظارها برای تاریخ اکران قسمت دوم به صورت رسمی آغاز شد و با توجه به اعلامیه، نیاز نبود که طرفداران مدت زمان زیادی را منتظر بمانند. خیلی زود تایید شد که تاریخ اکران انیمیشن درون بیرون 2 در 14 ژوئن 2024 (25 خرداد 1403) خواهد بود. این تاریخ دقیقا نه سال بعد از اکران قسمت اصلی خواهد بود و فصل تابستان بهترین زمان برای موفق ترین فیلم های کمپانی دیزنی است. در حال حاضر، هیچ فیلم دیگری برای اکران برنامه ریزی نشده است.

اگرچه مدت زمان زیادی از اکران فیلم اول گذشته است، اما انیمیشن های دیگری از دو کمپانی دیزنی و پیکسار ما را در این بازه زمانی سرگرم نگه داشته اند. انیمیشن هایی مانند Elemental به تازگی اکران شده است و فیلم Elio قرار است در مارس 2024 اکران شود. یک مجموعه اصلی از دیزنی و پیکسار به شکل برد و باخت، پروژه دیگری است که در رویداد D23 معرفی شد و به صورت انحصاری در اواخر سال 2023 در دیزنی پلاس به نمایش در می آید.

اگرچه در سال های اخیر روند اکران انحصاری پروژه های دیزنی بر روی دیزنی پلاس رقم خورده است، اما انیمیشن اینساید اوت 2 با تمام شکوه و عظمتش قبل از پخش بر روی پلتفرم های استریم در سینماها اکران خواهد شد. این باعث می شود تا طرفداران در هر دو رسانه راضی باشند، زیرا انیمیشنی با موفقیت اینساید اوت بدون شک سزاوار نمایش بر روی بزرگ ترین پرده های سینماست.

آیا تریلری برای اینساید اوت 2 منتشر شده است؟

با توجه به این که فیلم هنوز در مرحله پیش تولید است، جای تعجب نیست که هنوز تریلری برای آن منتشر نشده باشد. با این وجود، سابقه کمپانی دیزنی در مورد تریلرها قوی است و اغلب بیش از یک تریلر را منتشر می کند. بنابراین، به احتمال زیاد به زودی طرفداران شاهد انتشار یک تریلر از این انیمیشن پر طرفدار خواهند بود. در همین حال، یادآوری از تریلر اینساید اوت اصلی برای شما آماده کرده ایم:

صداپیشگان اصلی انیمیشن اینساید اوت 2

یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت فیلم اصلی، صداپیشگان با استعداد آن بودند به طوری که برخی از اجراکنندگان مشهور بهترین کارهای خود را در کارنامه خود اجرا کردند. به همین دلیل، طرفداران به دنبال این هستند که صداپیشگان قسمت دوم را بشناسند و بدانند چه چهره های جدید (بهتر است بگوییم صداهای جدید) به این قسمت اضافه خواهند شد. اگرچه فهرست کامل صداپیشگان هنوز منتشر نشده است، اما بازگشت امی پولر در نقش شادی، فیلیس اسمیت در نقش غم، دایان لین در نقش مادر رایلی و لوئیس بلک در نقش خشم تایید شده است. در ارتباط با سایر احساسات به تصویر کشیده شده در قسمت اول، متاسفانه هم میندی کالینگ در نقش نفرت و هم بیل هدر در نقش ترس در قسمت دوم اینساید اوت حضور نخواهند داشت. غیبت آن ها به دلیل مشکلات قرارداد گزارش شده است.

طرفداران نفس ها را برای اعلام سایر صداپیشگان در سینه حبس کرده اند، زیرا به احتمال زیاد دیزنی ستاره های مشهوری را به گروه صداپیشگان اضافه خواهد کرد. پیت داکتر از پیکسار اعلام کرد که احساسات جدیدی به پنج احساس اصلی معرفی شده در قسمت اول اضافه خواهند شد. از همه مهم تر، طرفداران بیشتر از همیشه منتظر بازگشت توپ پیکسار هستند، توپی که برای اولین بار در داستان اسباب بازی ها دیده شد و از آن به بعد به عنوان یک تخم مرغ عید پاک در تمام فیلم های کمپانی پیکسار حضور داشته است، ازجمله تمام فیلم های پیکسار از دهه 2010.

داستان اینساید اوت 2 در مورد چیست؟

تاریخ انتشار درون بیرون 2

با به پایان رسیدن قسمت اول اینساید اوت و ترن هوایی رایلی به آرامی به مقصد خود رسید، جوی دکمه ای را می بیند که بر روی کلمه «بلوغ» نوشته شده است و مردد است که آن را فشار دهد یا نه. همین لحظه داستان قسمت دوم انیمیشن اینساید اوت را تحت تاثیر قرار می دهد، به طوری که در خلاصه داستان آمده است:

«رایلی را در سنین نوجوانی وقتی با احساسات جدید دست و پنجه نرم می کند، دنبال کنید.»

با توجه به این که اینساید اوت در به تصویر کشیدن احساسات مختلف یک کودک 11 ساله فوق العاده عمل کرد، به نظر می رسد که رایلی وارد مرحله بعدی چالش برانگیز زندگی خود یعنی دوران نوجوانی شده است. به نظر می رسد که چالش ها و مصیبت های روحی و روانی سنین نوجوانی با 27 احساس احتمالی در این انیمیشن به تصویر کشیده شوند. برای خانواده ها در سراسر جهان، این دوره زمانی در زندگی ما چه در زمان گذشته، حال یا آینده، برای شخصیت ما بسیار مهم است و اغلب اوقات چالش برانگیزترین دوره های احساسی زندگی ما را به همراه دارد. دیزنی به مانند قسمت اول عملکرد فوق العاده ای در به تصویر کشیدن این دوره خواهد داشت و با توجه به آگاهی و بحث در مورد سلامت روان که در همه جا شاهد آن هستیم، به نظر می رسد که اینساید اوت 2 یک انیمیشن واقعا تاثیرگذار و تکان دهنده خواهد بود.

ساخت اینساید اوت 2 بر عهده چه کسانی است؟

اینساید اوت 2 قرار است به عنوان اولین فیلم بلند کلسی مان که در پروژه های دیگر دیزنی مانند «لایت یر» و «دایناسور خوب» همکاری داشته است، کارگردانی شود. نگارش فیلمنامه اینساید اوت 2 بر عهده مگ لوفاو (کاپیتان مارول) است که بعد از نگارش فیلمنامه قسمت اول باز می گردد و مارک نیلسون (داستان اسباب بازی ها 4) تهیه کنندگی و مت واکر (هواپیماها) موسیقی فیلم را بر عهده دارند.

مطالب پیشنهادی:

فیلم هایی که در سال 2024 اکران میشوند

کودکان چه کارتون هایی تماشا کنند

دیدگاهتان را بنویسید