اخبار تکنولوژی

اینتل افشا کرد؛ ویندوز 12 در آستانه معارفه!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد اظهارات اخیر مدیر ارشد مالی اینتل، دیوید زینزنر، در مصاحبه با تحلیلگران سیتی‌گروپ به معرفی ویندوز ۱۲ در سال آینده اشاره دارد.

زینزنر در این مصاحبه اظهار داشت که مایکروسافت قصد دارد سال آینده یک به‌روزرسانی بزرگ برای ویندوز منتشر کند. وی گفت: «فکر می‌کنیم سال ۲۰۲۴ سال خوبی برای مشتریان خواهد بود، به دلیل بازسازی ویندوز بسیاری از دستگاه‌ها نیاز به به‌روزرسانی دارند و انتظار می‌رود این به‌روزرسانی بزرگ ویندوز احتمالا سال آینده آغاز شود.»

بنابراین با توجه به این اظهارات، انتظار می‌رود مایکروسافت ویندوز ۱۲ را به عنوان یک به‌روزرسانی بزرگ در سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی کند.

زینزنر در مصاحبه با تحلیلگران سیتی‌گروپ، صراحتا به یک به‌روزرسانی بزرگ ویندوز در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد. به گفته وی، این به‌روزرسانی بزرگ باعث ورود بازار به مسیر جدیدی خواهد شد و نیاز به به‌روزرسانی سخت‌افزارها را به همراه خواهد داشت.

با توجه به اینکه آپدیت‌های معمولی ویندوز چنین تأثیری ندارند، اظهارات زینزنر نشان می‌دهد که ویندوز ۱۲ احتمالا جایگزین ویندوز 11 خواهد شد. انتظار می‌رود این سیستم‌عامل جدید باعث افزایش فروش پردازنده‌های اینتل در سال ۲۰۲۴ شود.

دیدگاهتان را بنویسید