اخبار سینما

جدایی کیتی پری از American Idol پس از 7 فصل!

کیتی پری جداییش از American Idol را تایید کرد
نویسنده : تحریریه۲۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کیتی پری، خواننده مشهور، در برنامه جیمی کیمل اعلام کرد که پس از هفت فصل از داوری در مسابقه خوانندگی “American Idol” جدا خواهد شد. او در سال ۲۰۱۸، زمانی که این برنامه از شبکه فاکس به ای‌بی‌سی منتقل شد، به جمع داوران این مسابقه پیوسته بود.

پری در پاسخ به سوال کیمل مبنی بر اینکه تا چه زمانی می‌خواهد به داوری در این برنامه ادامه دهد، گفت: “من عاشق “آیدل” هستم، این برنامه من را به قلب آمریکا وصل کرد. اما احساس می‌کنم که زمان آن رسیده که بیرون بروم و دنیای جدیدی را تجربه کنم.”

لوک برایان و لایونل ریچی دو داور دیگر “American Idol” هستند که از سال ۲۰۱۸ تاکنون در کنار پری در این برنامه حضور داشته‌اند. پری در پاسخ به این سوال که آیا همکارانش از تصمیم او برای ترک برنامه آگاه هستند، گفت: “آن‌ها امشب متوجه خواهند شد.” او همچنین اضافه کرد: “من این برنامه را خیلی دوست دارم، اما می‌خواهم دنیا را ببینم. شاید اگر روزی از من دعوت کنند، دوباره به این برنامه برگردم.”

حدود یک سال پیش، پری در یکی از قسمت‌های فصل بیست و یکم “American Idol” با دیدن تست خوانندگی یک بازمانده از تیراندازی در مدارس آمریکا، به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و گفت: “این کشور ما را ناامید کرده است! این درست نیست. تو باید اینجا آواز بخوانی چون عاشق موسیقی هستی، نه به خاطر اینکه آن اتفاق وحشتناک را تجربه کرده‌ای.”

گفتنی است که کیتی پری در فصل بیست و دوم “American Idol” که در تاریخ ۱۸ فوریه پخش خواهد شد، حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید