اخبار سینما

حماسه مارتین اسکورسیزی نقدهای مثبتی دریافت کرد

فیلم قاتلان ماه کامل
نویسنده : سارا محمدی۳۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با همزمان شدن اکران فیلم قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon) و فیلم کنسرت تیلور سوئیفت به نظر میرسید که فیلم مارتین اسکورسیزی در رتبه دوم باکس آفیس جهانی قرار بگیرد. با وجود اینکه فیلم کنسرت تیلور سوئیفت (Taylor Swift: The Eras Tour) در دومین آخر هفته اکران خود 31 میلیون دلار فروخت، اما نسبت به رکوردشکنی آخر هفته افتتاحیه خود افت 66 درصدی را تجربه کرد.

فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در سه روز اول اکران 23 میلیون دلار فروخت و نقدهای مثبتی دریافت کرد.

از دیگر فیلم‌ های برتری که در باکس آفیس به رقابت می پردازند می توان به انیمیشن سگ های نگهبان فیلم بزرگ، جن گیر معتقد و انیمیشن کابوس پیش از کریسمس اشاره کرد.

فیلم کنسرت تیلور سویفت در دومین آخر هفته خود حدود 31 میلیون دلار فروش داشت که نسبت به فروش آخر هفته افتتاحیه خود (92 میلیون دلار) کاهش شدید 66 درصدی داشت. نکته جالب در مورد این فیلم این است که بدون دخالت استودیو توزیع می‌ شود.

حماسه سه و نیم ساعته Killers of the Flower Moon که توسط اپل تأمین مالی می شود حدود 23 میلیون دلار در سه روز اول اکران خود در بیش از 3600 سینمای داخلی فروخت. در فیلم قاتلان ماه کامل لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلادستون بازیگران نقش‌ های اصلی هستند.

فیلم اسکورسیزی نقد های خیره کننده ای دریافت کرده و در حال حاضر در سایت Rotten Tomatoes رتبه 92% را به خود اختصاص داده است. همچنین عجیب است که 46 درصد از مخاطبان اولیه فیلم، بین 18 تا 34 سال سن داشتند. همه اینها نشان می دهد که Killers of the Flower Moon می تواند فروش خوبی در باکس آفیس داشته باشد، فروشی که به دلیل بودجه 200 میلیون دلاری به شدت به آن نیاز دارد.

فیلم جن گیر معتقد (The Exorcist: Believer) از یونیورسال در سومین آخر هفته اکران خود با 54 درصد کاهش در جایگاه سوم قرار گرفت. این فیلم به کارگردانی ویلیام فریدکین، حدود 5.6 میلیون دلار فروخت.

فیلم کلاسیک استاپ موشن The Nightmare Before Christmas به کارگردانی هنری سلیک، حدود 4.1 میلیون دلار از بیش از 1600 سینمای داخلی به دست آورد و مجموع فروش داخلی آن را به بیش از 80 میلیون دلار رساند.

همچنین بخوانید:

مارتین اسکورسیزی: بداهه پردازی دی‌کاپریو در Killers of the Flower Moon آزاردهنده بود

دیدگاهتان را بنویسید