اخبار سینما

LeVar Burton جایگزین درو بریمور به عنوان مجری جوایز کتاب ملی شد

LeVar Burton جایگزین درو بریمور به عنوان مجری جوایز کتاب ملی شد
نویسنده : تحریریه۲۲ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ددلاین، LeVar Burton، مجری سابق برنامه «Reading Rainbow» در PBS و مجری فعلی پادکست «LeVar Burton Reads»، به عنوان مجری مراسم جوایز کتاب ملی در ماه آینده در شهر نیویورک انتخاب شد. لازم به ذکر است که او جایگزین درو بریمور شده است.

دیوید استینبرگر، رئیس هیئت مدیره بنیاد کتاب ملی، در بیانیه‌ای گفت:

LeVar Burton چندین نسل از جوانان را با لذت خواندن آشنا کرده است و یک مدافع بی‌باک برای دسترسی به کتاب است، به‌ویژه در میان افزایش نگران‌کننده ممنوعیت کتاب در سراسر کشور. ما خوشحالیم که LeVar را دوباره به صحنه جوایز کتاب ملی خوش‌آمد می‌گوییم، همراه با مهمان ویژه اپرا وینفری، تا از قدرت ادبیات به عنوان میزبان مراسم و شام خیریه امسال دفاع کند.

این بیانیه هیچ اشاره‌ای به بریمور نکرد که ماه گذشته توسط بنیاد کنار گذاشته شد، پس از اینکه خبر رسید بریمور برنامه گفتگوی روزانه خود را از سر خواهد گرفت، حتی با وجود اعتصاب نویسندگان که در آن زمان در جریان بود. بنیاد در آن زمان گفت:

تعهد ما این است که اطمینان حاصل کنیم که تمرکز جوایز بر جشن گرفتن نویسندگان و کتاب‌ها باقی می‌ماند، و ما از خانم بریمور و تیم او برای درک آن‌ها در این شرایط سپاسگزاریم.

مراسم و شام خیریه جوایز کتاب ملی هفتاد و چهارم قرار است در تاریخ 15 نوامبر در Cipriani Wall Street در شهر نیویورک برگزار شود.

Burton در بیانیه‌ای گفت:

من یک معتقد بزرگ به قدرت کلمات نوشته‌شده هستم و به‌خاطر ایستادن در کنار بنیاد کتاب ملی برای جشن‌گرفتن داستان‌گویی استثنایی و ماموریت بنیاد برای دسترس‌پذیر کردن کتاب‌ها برای همه، در همه جا، افتخار می‌کنم. این یک افتخار است که به عنوان مجری بزرگترین شب برای کتاب‌ها بازگردم، به‌ویژه در زمانی که آزادی خواندن در معرض خطر است و ادبیات هم نیاز دارد و هم شایسته شناخت و حمایت ما است.

برندگان جوایز کتاب ملی در بخش‌های داستان، غیرداستان، شعر، ادبیات ترجمه شده و ادبیات کودکان و نوجوانان در مراسم 15 نوامبر به صورت زنده اعلام خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید