اخبار بازی

بازی Lost Soul Aside در رویداد Chinajoy 2024 حضور خواهد داشت

بازی Lost Soul Aside
نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کارگردان Lost Soul Aside، در تاریخ 26 جولای در این رویداد شرکت خواهد کرد. به احتمال زیاد گیم‌پلی جدیدی از این عنوان نیز منتشر می‌شود.

هنگامی که سونی برنامه‌های خود را برای ChinaJoy 2024 اعلام کرد، نام دو عنوان در آن بین وجود نداشت که تعجب کاربران را برانگیخت: Lost Soul Aside و The Winds Rising. استودیو UltiZero Games به طور رسمی حضور بازی اول را در رویداد 5 مرداد (26 جولای) تایید کرده است.

توییتر رسمی بازی اعلام کرد که کارگردان بازی، یانگ بینگ، مصاحبه‌ای را با سازندگان ارائه خواهد کرد. گیم‌پلی جدیدی نیز از بازی به اشتراک گذاشته می‌شود. هنوز مشخص نیست که شاهد چه حجم از محتوای جدیدی از بازی خواهیم بود. با این حال، بینگ می‌تواند به‌روزرسانی‌هایی را در مورد وضعیت توسعه بازی ارائه دهد.

Lost Soul Aside در سال 2016 یک دمو به نمایش گذاشت که در ادامه توجه سونی را به خود جلب کرد. در طول سال‌های گذشته، سازندگان بازی گیم‌پلی‌های گسترده، جلوه‌های بصری فوق‌العاده و سیستم مبارزت جذابی را به نمایش گذاشتند، اما همواره شاهد تاخیرهای متعددی بوده است. با این حال، این بازی RPG، اکشن و هک و اسلش در آوریل گذشته در چین درجه‌بندی سنی دریافت کرد، بنابراین ممکن است در آینده نزدیک جزئیاتی از تاریخ انتشار بازی برای پلی‌استیشن 5 و PC به اشتراک گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید