اخبار بازی

بازی Luigi’s Mansion 2 برای سومین هفته متوالی به پرفروش‌ترین بازی ژاپن تبدیل شد

بازی Luigi’s Mansion 2
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Luigi’s Mansion 2 بیش از 160 هزار واحد دیگر به فروش رساند و نینتندو سوییچ بار دیگر در بخش فروش نرم‌‎افزار پیش‌رو شد.

طبق آخرین اطلاعات منتشر شده توسط Famitsu، بازی Luigi’s Mansion 2 HD برای سومین هفته متوالی در صدر جدول فروش نرم افزارهای فیزیکی در ژاپن قرار گرفت. نسخه ریمستر شده و HD این بازی بیش از 16000 واحد دیگر فروخت که کل فروش بازی در این کشور را به 138 هزار نسخه رساند.

لیست 10 بازی پرفروش شامل بازی‌های تازه منتشر شده نیز می‌شود. برای شروع، پورت نینتندو سوییچ بازی Ace Combat 7: Skies Unknown در این لیست حضور دارد که در اولین هفته انتشارش، بیش از 14000 نسخه فروخت و در رتبه دوم جدول قرار گرفت. سپس Princess Maker 2 Regeneration قرار دارد که تنها با بیش از 3600 نسخه فروش، در رتبه 10 جدول قرار گرفته است.

جالب اینجاست که تمامی بازی‌های موجود در این لیست، متعلق به کنسول نینتندو سوییچ هستند؛ اتفاقی که در سال‌های اخیر بارها رخ داده است و چیز عجیبی نیست.

از نظر سخت افزاری، نینتندو سوییچ بار دیگر با فروش بیش از 53000 دستگاه، پرفروش‌ترین کنسول ژاپن در هفته گذشته بود. پلی استیشن 5 با فروش بیش از 29000 دستگاه در طول هفته گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید