اخبار سینما

زمان پخش سریال محرمانه از شبکه 3 سیما؛ چند قسمت است؟

زمان پخش سریال محرمانه
نویسنده : سارا محمدی۱۷ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

محرمانه نام سریالی است که این روزها از شبکه 3 سیما در حال پخش است، این سریال به کارگردانی محمود معظمی در سال 1402 تولید شده و در مورد پیشرفت های علمی کشور در حوزه پزشکی است. در این سریال بازیگرانی مانند لاله اسکندری، علیرام نورایی، فرهاد قائمیان و غیره حضور دارند. در ادامه در مورد زمان پخش سریال محرمانه از شبکه 3، اسامی بازیگران، تعداد قسمت ها و دیگر جزئیات بیشتر بخوانید.

زمان پخش سریال محرمانه

سریال محرمانه چه روزهایی پخش می شود؟

  • شنبه تا چهارشنبه

زمان پخش سریال محرمانه از شبکه 3:

  • ساعت 8 و نیم شب (20:30)

ساعت تکرار سریال محرمانه از شبکه 3:

  • 12 شب، 9 و نیم صبح و 2:10 ظهر روز بعد

سریال محرمانه چند قسمت است؟

سریال محرمانه در ژانر جنایی علمی، به صورت مشترک توسط صدا و سیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی تولید شده است. سریال محرمانه دارای 24 قسمت می باشد و هر قسمت 45 دقیقه است. اولین قسمت از سریال محرمانه در تاریخ 7 مهر 1402 از شبکه 3 پخش شد.

بازیگران سریال محرمانه

بازیگران اصلی سریال محرمانه عبارتند از لاله اسکندری، نسیم ادبی، فرهاد قائمیان، مجید مظفری، فاطمه گودرزی، رویا میرعلمی، علیرام نورایی، فریبا متخصص، آرش آصفی، سولماز حصاری، جعفر دهقان، ایرج نوذری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمحمد زند، رضا توکلی و سید مهرداد ضیایی.

دیگر بازیگران سریال محرمانه عبارتند از:

رحیم نوروزی، نیما کرمی، مهدیه نساج، الهام طهموری، شیدا یوسفی، علیرضا جلالی‌ تبار، بهناز نادری، احسان امانی و ….

عوامل سریال محرمانه

کارگردانمحمود معظمی
نویسندهمهدی حمزه
تهیه کنندهسید رامین موسوی
طراح صحنهحسین مجد
تدویننیما حسن‌ دوست
گریمجلال موسوی
مدیر فیلمبرداریعلیرضا رجایی‌ مقدم

داستان سریال محرمانه

سریال محرمانه برگرفته از واقعیت است، چند نخبه ایرانی در سفری که به آفریقا می روند درگیر اتفاقاتی می شوند. محتوای اصلی این سریال در مورد تلاش های دانشمندان ایرانی برای رسیدن به پیشرفت های پزشکی و توطئه دشمنان برای ایجاد اختلال در این مسیر می باشد.

سریال محرمانه علاوه بر ایران در چند کشور اروپایی و آفریقایی فیلمبراری شده و چند بازیگر از کشورهای ترکیه و هلند نیز در آن حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید