اخبار بازی

ساخت ریمیک بازی Star Wars: KOTOR کنسل شده است؟

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

این روزها شایعات زیادی پیرامون ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic و کنسل شدن آن شنیده می‌شود.

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake یکی از مهم‌ترین محصولات معرفی شده در سال 2021 بود که برای عرضه روی کنسول پلی‌استیشن 5 و پی‌سی برنامه‌ریزی شده بود. با این حال، شایعات زیادی پیرامون این بازی قرار داشت، از تعلیق بازی به مدت نامعلوم گرفته تا واگذاری توسعه بازی به تیم Aspyr Media به جای Saber Interactive. حالا به نظر می‌رسد که این شایعات بیشتر از قبل رنگ واقعیت را به خود گرفته باشند.

صفحه رسمی پلی‌استیشن در شبکه X پست خود از این بازی که در سپتامبر 2021 منتشر شده بود را حذف کرده است. صفحه Lucasfilm Games هم این تریلر را از طریق یک لینک شخصی در دسترس قرار می‌دهد. اینطور که به نظر می‌رسد، اوضاع جالب نیست. در بهترین حالت، امکان ریبوت و ساخت دوباره بازی وجود دارد. در بدترین حالت، ممکن است Star Wars KOTOR Remake کنسل شده باشد.

پیش از این، شرکت Embracer Group که مالک دو تیم Aspyr Media و Saber Interactive است، دست به کار شد و استودیوهایی مثل Volition را تعطیل کرد. گفته می‌شود که این کمپانی فروش Gearbox Entertainment را هم در نظر دارد. کنسل کردن پروژه‌ای با این حجم و بودجه سنگین کار دور از ذهنی نیست. با این حال، بهتر است منتظر جزئیات بیشتر بمانیم.

دیدگاهتان را بنویسید