اخبار سینما

داستان فیلم The Wager؛ ششمین همکاری مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو

همکاری مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو برای فیلم The Wager
نویسنده : سارا محمدی۲۴ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سال گذشته اعلام شد که مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو دوباره در درام دلخراش The Wager با یکدیگر همکاری خواهند کرد. این فیلم هفتمین همکاری این دو نفر با یکدیگر است. ششمین همکاری آن ها در فیلم Killers of the Flower Moon بود که اواخر این هفته در سینماها اکران می شود. شرط بندی (The Wager) یک درام تاریخی بر اساس یک داستان واقعی در اوایل دهه 1740 است. این فیلم سفر یک گروه 30 نفره از مردانی است که از یک کشتی غرق شده جان سالم به در می‌ برند و برای بقا در جزیره‌ ای متروک تلاش می‌ کنند، اما پس از بازگشت با اتهامات شورش روبرو می‌ شوند.

به نظر می رسد این فیلم در میان پروژه های برنامه ریزی شده اسکورسیزی به اولویت اصلی تبدیل شده است، فیلم های آینده اسکورسیزی شامل فیلم زندگی نامه ای جری گارسیا با بازی جونا هیل، فیلم زندگی نامه ای تدی روزولت با بازی دی کاپریو و فیلم او درباره عیسی مسیح.

بر اساس رمان پرفروش پرفروش دیوید گرن به نام The Wager: A Tale of Shipwreck, Mutiny and Murder ساخته شده است.

داستان The Wager درباره چیست؟

«شرط‌ بندی» داستانی تاریخی است که در اوایل دهه 1740 اتفاق می‌ افتد، درباره گروهی 30 نفره که از طریق یک قایق به برزیل می‌ رسند. این مردان گرسنه از یک سفر بسیار خطرناک جان سالم به در برده اند. آنها ادعا می کنند که بقایای خدمه یک کشتی انگلیسی به نام واگر هستند که دستور داده شده بود یک کشتی جنگی اسپانیایی که گنجینه ارزشمندی به نام “the prize of all the oceans” را حمل می کرد، دنبال کنند. در حین تعقیب این گنج، Wager در جزیره متروکه ای در نزدیکی پاتاگونیا غرق شده و سرنشینان آن سرگردان شدند و آن ها برای یافتن غذا و سرپناه تلاش کردند. آنها موفق شدند یک قایق بسازند و در مدت بیش از 3 ماه بیش از 2500 مایل را در دریاهای طوفانی طی کنند. این افراد وقتی به برزیل رسیدند از آنها به عنوان قهرمان تجلیل شد.

شش ماه بعد، یک قایق دیگر به سواحل شیلی می رسد. سه بازمانده ای که در آن هستند داستان متفاوتی در مورد آنچه در آن جزیره اتفاق افتاده است را بازگو می کنند. آنها 30 بازمانده اولیه را به شورش علیه رهبری کشتی متهم می کنند. این اتهامات منجر به یک مشاجره مرگبار می شود. در پایان برای کشف حقیقت محاکمه‌ ای برگزار می شود. دادگاهی که در آن جرم مجرمان اعدام و مرگ است.

قاتلین ماه کامل (Killers of the Flower Moon) در 20 اکتبر اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید