اخبار سینما

مارول بازیگران اصلی «چهار شگفت‌انگیز» را معرفی کرد

نویسنده : تحریریه۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت فیلمسازی مارول، بازیگران اصلی نسخه جدید فیلم ابرقهرمانی چهار شگفت انگیز را مشخص کرد.

در همین راستا پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز رهبر تیم، ونسا کربی به عنوان زن شگفت‌انگیز حضور دارند و همونسا کربی، جوزف کوئین و ایبانی ماوس نیز به ترتیب در نقش‌های سوزان استورم (زن نامرئی)، جانی استورم (مشعل انسانی) و بن گریم (چیز) ظاهر می‌شوند.

هنوز تاریخ دقیقی برای آغاز فیلمبرداری “چهار شگفت‌انگیز” مشخص نشده، اما گفته می‌شود که این اتفاق پیش از تابستان ۲۰۲۴ رخ خواهد داد. مارول تاکنون جزئیاتی از داستان فیلم را منتشر نکرده، اما می‌توان انتظار داشت که شاهد ماجراجویی‌های جدید این گروه ابرقهرمانی برای مقابله با دشمنان شرور و حفظ نظم کره زمین باشیم.

گفتنی است که اولین فیلم “چهار شگفت‌انگیز” در سال ۱۹۹۲ به نمایش درآمد. در سال ۲۰۰۵، کمپانی فاکس قرن بیستم نسخه جدیدی از این فیلم را با بازی یوان گریفید، جسیکا آلبا، کریس ایوانز و مایکل چکلیس تولید کرد که به موفقیت تجاری دست یافت. در ادامه دنباله این فیلم در سال ۲۰۰۷ با نام “چهار شگفت‌انگیز: ظهور موج‌سوار نقره‌ای” اکران شد.
همچنین در سال ۲۰۱۵، نسخه بازسازی‌شده “چهار شگفت‌انگیز” با بازی مایلز تلر، کیت مارا، مایکل بی. جردن و جیمی بل به روی پرده سینماها رفت، اما با شکست تجاری و نقدهای منفی روبرو شد.
مارول در سال ۲۰۱۹ امتیاز تولید “چهار شگفت‌انگیز” را مجددا به دست آورد و قصد دارد نسخه جدیدی از این فیلم را به عنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول (MCU) تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید