اخبار سینما

استودیوی مارول پس از 15 سال همچنان پر قدرت

استودیوی مارول پس از 15 سال همچنان پر قدرت
نویسنده : تحریریه۲۲ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیوی مارول، در صدمین سالگرد والت دیزنی، پس از 15 سال همچنان به موفقیت خود ادامه می‌دهد. این استودیو در این مدت 31 فیلم، 25 سریال تلویزیونی و نزدیک به 30 میلیارد دلار درآمد داشته است.

MCU با اکران فیلم «مرد آهنی» در سال 2008 آغاز شد و از آن زمان به یکی از محبوب ترین و موفق ترین فرنچایزهای سینمایی در تاریخ تبدیل شده است. این فرنچایز شامل فیلم‌های ابرقهرمانی، فیلم‌های علمی تخیلی و فیلم‌های ماجراجویی است که شخصیت‌های محبوبی مانند مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، هالک و ثور را به تصویر می‌کشد.

کوین فایگی، مدیر ارشد محتوای Marvel Entertainment و رئیس Marvel Studios، از زمان آغاز MCU هدایت این فرنچایز را بر عهده داشته است. فایگی در مصاحبه‌ای با Variety گفت که او هنوز هم به اندازه روز اول مشتاق است. او گفت:

هر بار که لباس را می‌پوشیم، وقتی بازیگران را برای اولین بار تغییر شکل می‌دهیم، همیشه این لحظه شگفت انگیز وجود دارد. بردن این شخصیت‌ها و زنده کردن آن‌ها روی صفحه نمایش بسیار باورنکردنی است.

MCU برای صنعت فیلمسازی اهمیت زیادی دارد. این فرنچایز به رشد صنعت فیلم‌های ابرقهرمانی کمک کرده است و الهام بخش سایر استودیوها برای ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی خود شده است. MCU همچنین به افزایش محبوبیت کتاب‌های مصور کمک کرده است.

با اکران فیلم «The Marvels» در ماه جولای 2023 و فصل دوم «Loki» در ماه آگوست 2023، به نظر می رسد که MCU همچنان به موفقیت خود ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید