اخبار بازی

بازی Marvel’s Avengers به طور کامل از فروشگاه‌ها حذف شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شاید هیچکس فکر چنین سرنوشتی را برای Marvel’s Avengers نمی‌کرد، اما این بازی با گذشت چند سال از عرضه، به طور کل از همه فروشگاه‌ها حذف شد!

Marvel’s Avengers از محصولات استودیوی Crystal Dynamics و Eidos Montreal بود که به عنوان یک محصول لایو سرویس، با حاشیه‌های متعددی روبرو شد. مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پشتیبانی از این بازی به زودی به اتمام رسیده و شاهد حذف آن از تمام پلتفرم‌ها خواهیم بود. به دنبال این اتفاق، Marvel’s Avengers با تخفیف ویژه و 90 درصدی روبرو شد.

این عنوان که سپتامبر سال 2020 انتشار یافت، ابتدا برای کنسول‌های نسل هشتمی و PC عرضه شد و سال بعد، به کنسول‌های نسل نهمی آمد. مبارزات بد، باگ‌ها و دیزاین ضعیف از دلایلی بودند که Marvel’s Avengers را به نابودی کشاند. نسخه Definitive Edition بازی شامل شخصیت‌های Black Panther و Hawkeye بوده و محتوای زیادی برای ارائه دارد.

Marvel’s Avengers به همراه عنوان Marvel’s Guardians of the Galaxy ضرر جبران نشدنی به شرکت Square Enix وارد کردند. برآورد ضررهای وارده بر کمپانی ناشر، چیزی نزدیک به 200 میلیون یورو بود. البته که Guardians of the Galaxy به عنوان یک بازی مجزا از Marvel’s Avengers، عملکرد خوبی داشت، اما نتوانست انتظارات مالی را برآورده کند.

به دنبال این اتفاقات، زیان‌ها و حواشی، پشتیبانی از بازی Marvel’s Avengers هم تنها بعد از مدتی به اتمام رسید.

دیدگاهتان را بنویسید