اخبار بازی

مراحل ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 به اتمام رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

رسما اعلام شد که مراحل تولید بازی Marvel’s Spider-Man 2 به پایان رسیده است و در ادامه همین خبر، صداپیشگان ناجی جتر (Nadji Jeter)، یوری لونتال (Yuri Lowenthal)، لورا بیلی (Laura Bailey) و تونی تاد (Tony Todd) نظرات خود را قبل از انتشار بازی به اشتراک گذاشتند.

استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Marvel’s Spider-Man 2 تقریبا یک ماه قبل از انتشار جهانی خود، به اتمام رسیده و اصطلاحا Gold شده است. با اینکه به احتمال زیاد یک پچ روز عرضه برای بازی منتشر خواهد شد، این عنوان ابرقهرمانی و جهان باز در مسیر درستی قرار دارد.

یک ویدیوی جدید از لیست بازیگران بازی منتشر شد که در آن، اتمام پروسه ساخت بازی را جشن می‌گیرند. ناجی جتر، بازیگر نقش مایلز مورالز، قبل از اینکه خبر را به گوش جهانیان برساند، به طرفداران اطمینان می‌دهد که با یک محصول باکیفیت روبه‌رو هستند. یوری لوونتال، صداپیشه پیتر پارکر، اذعان می‌کند که انتشار بازی از صورت، مغز و بدن به شما نزدیک‌تر است. در حالی که لورا بیلی، صداپیشه مری جین واتسون، از نزدیک شدن به انتشار بازی ابراز خوشحالی می‌کند. ویدیو با حضور تونی تاد، صداپیشه Venom که Gold شدن بازی را اعلام می‌کند، به پایان می‌رسد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 28 مهر 1402 (20 اکتبر 2023) به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. جهان بازی تقریبا دو برابر عناوین قبلی است، اما با زمان گیم‌پلی یکسانی را ارائه می‌دهد. مناطق جدیدی مانند کوئینز و بروکلین در بازی قرار داده شده‌اند و فعالیت‌ها، شرورها و قدرت‌های جدیدی انتظار شما را می‌کشند. برای اطلاع از اخبار و جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید