اخبار بازی

مسترکارت ایکس باکس معرفی شد

نویسنده : آرین رحیمی۲۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت کارت اعتباری جدیدی به نام ایکس باکس مسترکارت را معرفی کرده است که امتیازهایی را برای کاربران ایجاد می‌کند تا در بازی‌ها استفاده کنند.

این کارت بدون کارمزد ایکس باکس سالانه توسط Barclays صادر می‌شود و قرار است ابتدا به صورت انحصاری در اختیار تسترهای ایکس باکس در آمریکا قرار بگیرد.

امتیازهای‌ اضافه برای گیمر‌ها

خریدهای انجام شده با ایکس باکس مستر کارت، امتیازهایی برای کاربر ایجاد می‌کند که می‌تواند در بازی‌ها و سرویس‌های انحصاری این کنسول مصرف شود.

این کارت اعتباری امکانات جذابی را برای طرفداران ایکس‌باکس فراهم می‌کند. این کارت اعتباری که توسط بانک Barclays صادر می‌شود، بدون هزینه سالانه است و امتیازاتی را برای کاربران ایجاد می‌کند تا در بازی‌ها و سرویس‌های ایکس‌باکس استفاده کنند.

این کارت از تاریخ 30 شهریور 1401 به صورت انحصاری در اختیار افراد عضو برنامه Xbox Insider در 50 ایالت آمریکا قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که انتظار می‌رود تا سال 2024 این کارت برای تمام مالکان ایکس‌باکس در آمریکا در دسترس باشد.

امتیازات کارت اعتباری ایکس باکس مستقل از برنامه پاداش Microsoft Rewards است. کاربران با هر خرید یک دلاری یک امتیاز دریافت می‌کنند. با 1500 امتیاز می‌توانند کارت هدیه 15 دلاری بگیرند و از فروشگاه ایکس‌باکس خرید کنند. همچنین بسته به نوع خرید امتیازات متفاوتی دریافت می‌شود.

کاربران پس از اولین خرید 5000 امتیاز (معادل 50 دلار) و یک اشتراک 3 ماهه Xbox Game Pass Ultimate دریافت می‌کنند. این امکانات انگیزه زیادی برای طرفداران این کنسول ایجاد می‌کند تا از این کارت استفاده کنند. در مجموع Xbox Mastercard می‌تواند برای مایکروسافت و کسب و کار ایکس‌باکس بسیار مفید باشد.

برای مشاهده اخبار کنسول و بازی اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید