اخبار سینما

میرا نایر، رئیس هیئت داوران در جشنواره فیلم Jio MAMI شد

میرا نایر، رئیس هیئت داوران در جشنواره فیلم Jio MAMI شد
نویسنده : تحریریه۱۸ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ددلاین، میرا نایر، کارگردان برنده جایزه شیر طلایی، به عنوان رئیس هیئت داوران بخش مسابقه جنوب آسیا در جشنواره فیلم Jio MAMI Mumbai امسال (27 اکتبر تا 5 نوامبر) انتخاب شد.

بخش مسابقه جنوب آسیا این جشنواره به فیلمسازان کار اولی و دومی از جنوب آسیا و سینمای دیاسپورا جنوب آسیا اختصاص دارد.

نایر برای فیلم عروسی موسمی (2001) شیر طلای جشنواره فیلم ونیز را به دست آورد. فیلم بعدی او نیز AMRI خواهد بود، یک پرتره آزمایشی از نقاش هندی-مجاری Amrita Sher-Gil است.

انوپاما چوپرا، مدیر جشنواره در Jio MAMI، گفت:

ما از اینکه از میرا نایر به عنوان رئیس هیئت داوران – مسابقه جنوب آسیا پذیرایی می‌کنیم هیجان زده هستیم. میرا با کار برجسته خود اثری ماندگار در سینمای جهان خلق کرده است.

دیپتی دی‌کونها، مدیر هنری Jio MAMI، افزود:

ما مفتخریم که یکی از مشهورترین فیلمسازان، برنده شیر طلایی، میرا نایر را به عنوان رئیس داوران به ما ملحق می‌شود. مسابقه جنوب آسیا بخش جدایی ناپذیر از چشم انداز ما برای تبدیل شدن به قطبی برای فیلمسازان جنوب آسیا و برای فراهم کردن فرصتی برای استعدادهای در حال ظهور فیلم برای ملاقات و همکاری با برخی از بهترین‌ها در سینمای جهان است.

نایر نیز در این باره چنین گفت:

اگر ما داستان‌های خودمان را نگوییم، هیچ کس دیگری نخواهد گفت – این مدت‌هاست که شعار من بوده است، به همین دلیل است که مفتخرم ریاست هیئت داوران MAMI را برای مسابقه جنوب آسیا بر عهده بگیرم. بسیار مهم است که MAMI بهترین فیلم‌های اول یا اولیه را به رسمیت بشناسد.

دیدگاهتان را بنویسید