اخبار سینما

گل یا پوچ مهران مدیری کی پخش میشود / شرکت کنندگان و شیوه بازی

گل یا پوچ مهران مدیری کی پخش میشود
نویسنده : ساناز محمدی۰۷ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بعد از برنامه اسکار، این بار مهران مدیری با گل یا پوچ بر می گردد. یک رئالیتی شو در قالب بازی نوستالژیک که از امروز در فیلیمو پخش می شود و در هر قسمت چهره های مختلفی به عنوان شرکت کننده حضور دارند. کارگردان این برنامه نیک یوسفی و تهیه کننده آن علی اسدزاده می باشد. چنانچه علاقه مند به تماشای این مسابقه هستید و می خواهید بدانید گل یا پوچ مهران مدیری کی پخش میشود، همراه مگ تک باشید.

زمان پخش سریال گل یا پوچ مهران مدیری

گل یا پوچ مهران مدیری از امروز 7 مرداد 1403، یکشنبه ها ساعت 8 صبح پخش می شود و شعار برنامه این است که: (اگه یک قدمی شکست هم بودی، لبخند بزن تا حریفت به پیروزیش شک کنه!)

مهران مدیری به عنوان مجری در برنامه حضور دارد. در هر قسمت از “گل یا پوچ”، چند گروه با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند و با استفاده از تکنیک‌ ها و استراتژی‌ های خاص خود، نسخه‌ ای جدید و هیجان‌ انگیز از این بازی قدیمی را به نمایش می‌ گذارند.

مسابقه گل یا پوچ مهران مدیری از بین افراد مختلفی که از طریق فراخوان شرکت کرده‌ اند، انتخاب شده و در فصل اول، هیچ تیمی از خانم‌ ها حضور ندارد، اما امکان حضور خانم‌ ها در فصل‌ های بعدی وجود دارد​.

این برنامه در قالب مسابقات حذفی برگزار می‌ شود و تیم‌ ها با اجرای تکنیک‌ های متنوع سعی در بردن بازی دارند. به عنوان یک مسابقه اصیل ایرانی طراحی شده و هدف آن زنده نگه‌ داشتن خاطرات و فرهنگ بازی‌ های سنتی در جمع‌ های خانوادگی است.

قوانین بازی گل یا پوچ مهران مدیری

شرکت کنندگان برنامه گل یا پوچ به شکل تیم های 3 نفره طراحی شده اند که در هر قسمت به رقابت با هم می پردازند.

هر تیمی که گل دست آنها باشد، تیم مقابل باید با سه خالی بازی گل را حدس بزند. در صورت حدس درست می توان بازی را ادامه دهد اما اگر حدس آنها اشتباه باشد، یک امتیاز به تیم مقابل تعلق می گیرد.

در صورتی که تیم مقابل بتواند یک ضرب گل را بگیرد (بدون پوچ کردن دست)، 3 امتیاز را از آن خود می کند.

این مسابقه 3 خالی بازی دارد، همچنین کارت هایی در بازی وجود دارد که به تیم حدس زننده کمک می کند تا سریع تر گل را پیدا کند.

درهر دست شرکت کنندگان مجازند 3 بار دستور خالی بازی دهند و از یک کارت هم استفاده کنند.

  • کارت سنگ مفت گنجشک مفت

این کارت به تیم حدس‌ زننده اجازه می‌ دهد که اگر در حدس اول خود اشتباه کند، یک بار دیگر فرصت داشته باشد تا دست دیگری که به آن مشکوک است را باز کند.

  • کارت گوی بزرگ

این کارت به تیم حدس‌ زننده امکان می‌ دهد که از تیم مقابل بخواهد به جای گوی معمولی، با یک گوی بزرگ‌ تر بازی کند که این کار باعث می‌ شود گل زودتر لو برود.

  • کارت گوی صدا دار

این کارت تیم مقابل را مجبور می‌ کند با گویی که با هر حرکت صدا می‌ دهد بازی کند، که این امر حدس زدن گل را برای تیم حدس‌ زننده آسان‌ تر می‌ کند، همچنین به جذابیت و هیجان بازی افزوده و به شرکت‌ کنندگان کمک می‌ کنند تا با استراتژی‌ های مختلف به برنده شدن نزدیک‌ تر شوند.

دکور برنامه گل یا پوچ مهران مدیری از قهوه خانه های قدیمی با نقاشی های جالب ایرانی می باشد که فضای سنتی و دلنشنینی را بوجود آورده است.

دیدگاهتان را بنویسید