اخبار سینما

مریل استریپ بعد از 45 سال از همسرش جدا شد

مریل استریپ بعد از 45 سال از همسرش جدا شد
نویسنده : تحریریه۳۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

درحالی که به تازگی خبر جدایی مریل استریپ، بازیگر مشهور برنده اسکار، از همسرش دان گامر، مجسمه‌ساز برجسته، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یکی از نمایندگان این ستاره مشهور اعلام کرد، بیش از 6 سال است که این دو از یکدیگر جدا زندگی می‌کنند.

نماینده مریل استریپ تایید کرد که آن‌ دو اگرچه همیشه احترامی عمیق برای یکدیگر قائل هستند، اما زندگی‌شان را جدا از هم پیش می‌برند.

لازم به ذکر است که این زوج آخرین حضور در کنار یکدیگر را در مراسم اسکار سال 2018 داشته‌اند. این درحالی است که مریل استریپ در سال 2012 در سخنرانی دریافت جایزه اسکارش درباره همسرش چنین گفت:

ابتدا از دان تشکر می کنم زیرا وقتی در پایان سخنرانی از شوهرتان تشکر می کنید، او را با موسیقی پخش می کنند. من می خواهم او بداند که هر چیزی را که در زندگی مان بیش از همه برایم ارزش قائل هستم، تو به من دادی.

مریل استریپ و دان گامر در سال 1978 با معرفی برادر مریل استریپ با یکدیگر آشنا شدند و پس از آن ازدواج کردند.

آن‌ها 4 فرزند دارند که همگی بازیگر شده‌اند و 5 نوه دارند.

مریل استریپ، بازیگری است که تاکنون ۲۱ بار نامزد دریافت جایزه اسکار و ۳۲ بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. آخرین اثر وی «Only Murders in the Building» است، سریالی کمدی جنایی که استریپ در فصل سوم آن به تیم بازیگران اضافه شد.

مریل استریپ طی سال‌های ازدواجشان، چندین بار به نقش مهم همسرش در موفقیت‌های کاری‌اش اشاره کرده بود. اما حالا پس از بیش از 4 دهه زندگی مشترک، زندگی جداگانه‌ای را آغاز کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید