اخبار تکنولوژی

متا در حال آزمایش ویژگی اشتراک همزمان محتوا در اینستاگرام و تردز است

متا در حال آزمایش ویژگی اشتراک همزمان محتوا در اینستاگرام و تردز
نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

متا اکنون در حال آزمایش این ویژگی به صورت جهانی است و به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد پست‌های خود را در تردز به اشتراک بگذارند.

قابلیت cross-post اکنون برای سیستم عامل iOS در دسترس است، اما در حال حاضر تنها تعداد محدودی از کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. این خبر اولین بار توسط TechCrunch گزارش شد. این ویژگی دارای تنظیمات کمی است که کاربران می‌توانند با آن‌ها بازی کنند. به عنوان مثال، می‌توان با استفاده از آن، یک پست را به صورت همزمان بین این دو شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت، یا کاربران می‌توانند قابلیت ارسال متقابل را برای هر چیزی که پست می‌کنند، فعال کنند.

جالب اینجاست که متا قبلا به TechCrunch اعلام کرده بود که این ویژگی به صورت جهانی در حال آزمایش است و هدف آن، امکان ارسال تصاویر متقابل از اینستاگرام به تردز است. بر اساس بیانیه متا، به نظر نمی‌رسد که ریلزها قابلیت اشتراک‌گذاری به تردز را داشته باشند، حداقل نه به صورت خودکار.

همچنین باید بدانید که این ویژگی، یک قابلیت اختیاری و انتخابی است، بنابراین اگر نمی‌خواهید درگیر این قابلیت جدید شوید، مطمئنا می‌توانید هر زمان که بخواهید آن را خاموش کنید. از طرف دیگر، اگر از علاقه‌مندان اینستاگرام هستید، احتمالا بخواهید این ویژگی جدید را بررسی کنید؛ ویژگی که امکان اشتراک‌گذاری خودکار تمام پست‌های شما در تردز را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید