اخبار بازی

بازی Metal Gear Rising: Revengeance برای فروشگاه GOG عرضه شد

بازی Metal Gear Rising: Revengeance
نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی اکشن و هک اند اسلش تحسین شده Metal Gear Rising: Revengeance با 40 درصد تخفیف در فروشگاه GOG به فروش می‌رسد.

شاید بیش از 11 سال از عرضه اولیه آن گذشته باشد، اما Metal Gear Rising: Revengeance مانند همیشه لذت‌بخش است. خوشبختانه، طرفداران نسخه رایانه‌های شخصی می‌توانند از آن بدون قفل DRM لذت ببرند. این نسخه از بازی اکنون در فروشگاه GOG با 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

Revengeance که توسط PlatinumGames (با کمک Kojima Productions) ساخته شده است، چهار سال پس از اتفاقات Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots جریان دارد و روی شخصیت Raiden تمرکز می‌کند. سربازان سایبورگ رایج‌تر از گذشته هستند و او با رقیب PMC، Desperado، در تنش قرار دارد. برخلاف نسخه‌های اصلی، Metal Gear Rising به شدت روی المان‌های اکشن هک اند اسلش و مبارزات سریع تمرکز دارد.

کسانی که نسخه رایانه‌های شخصی را بازی می‌کنند، می‌توانند از زره‌های مختلفی برای Raiden استفاده کنند، از زره MGS 4 او گرفته تا Cyborg Ninja از Metal Gear Solid 1. این نسخه همچنین شامل محتوای قابل دانلود مانند ماموریت‌های واقعیت مجازی و محتوای داستانی است. البته گزینه‌هایی برای رویارویی با باس‌ها تنها از طریق منوی Chapter، تماشای مجدد صحنه‌های کوتاه، مکالمات کدک و موارد دیگر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید