اخبار سینما

کاپشن چرمی مایکل جکسون، 306 هزار دلار فروخته شد

کاپشن چرمی مایکل جکسون، 306 هزار دلار فروخته شد
نویسنده : تحریریه۲۱ آبان ۱۴۰۲
1 دیدگاه

کاپشن چرمی که مایکل جکسون آن را در فیلمبرداری تبلیغات پپسی حدود 40 سال پیش به تن کرده بود، با قیمت 250 هزار پوند (306 هزار دلار) در یک حراجی لندن به فروش رفت.

جکسون این کاپشن را در سال 1984 برای فیلمبرداری تبلیغات پپسی پوشیده بود، کماکان در اوج موفقیت بی‌سابقه‌ای که با آلبوم “تریلر” داشت. تبلیغات پپسی به خاطر حادثه‌ای شناخته می‌شوند که در آن موقع موهای جکسون در حین فیلمبرداری آتش گرفت و او با سوختگی‌های جدی روبرو شد. او بعدها گفت که داروهای درد برای درمان زخم‌هایش، عامل ایجاد وابستگی به داروهای تجویزی شد.

این کاپشن یکی از بیش از 20 مورد مزایده بود که جمع‌آوری اقلامی از جمله یک کاپشن اصلی متعلق به جورج مایکل، یک روسری متعلق به ایمی واینهاوس، و همچنین اقلام مرتبط با دیوید بوی، اوئیسیس و گروه بیتلز بودند و جمعه در حراجی به فروش رفتند.

دیگر اقلام حاضر در حراجی شامل اشیاء مرتبط با الویس پریسلی، کوئین و جانی مار، سابقه گیتار گیبسون متعلق به آنگوس یانگ از گروه AC/DC، و یک جوک‌باکس محدوده «Yellow Submarine» گروه بیتلز بود.

کاپشن جورج مایکل که در ویدئویی که او با آرتا فرانکلین برای موزیک «I Knew You Were Waiting (For Me)» ضبط کرده بود، به فروش 93 هزار و 750 پوند (115 هزار دلار) رفت؛ یک مبلغ بسیار بیشتر از حداکثر قیمت پیش‌بینی شده 60 هزار پوند.

این اولین حراجی از یادگارهای جکسون نیست. در سپتامبر، یک کلاه فدورای سیاه که او آن را در آستانه اجرای شگفت‌آور مون‌واک در سال 1983 داشت، در یک حراجی در پاریس با قیمت 77 هزار و 640 یورو (67 هزار و 88 پوند) به فروش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. Soroush گفت:

    هنوز هم دست نیافتنیه