اخبار بازی

بازی Microsoft Flight Simulator در جدیدترین آپدیت خود شهر لاس وگاس را در اختیار بازیکنان می‌گذارد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شهر لاس وگاس، مکان‌های دیدنی متعدد و مناظر زیبای اطراف آن، با جزئیات خیره‌کننده‌ای در بازی Microsoft Flight Simulator بازسازی شده‌اند.

از زمان انتشار بازی در سال 2020، Microsoft Flight Simulator با دریافت محتوای پس ار عرضه فوق‌العاده، طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده است. حتی با وجود اینکه بازی بعدی این سری قرار است به‌زودی منتشر شود، این نسخه کماکان محتوای جدید و اضافی دریافت می‌کند.

آخرین آپدیت رایگان Microsoft Flight Simulator، در واقع یک شهر جدید دیگر را به بازی اضافه کرده است. اکنون لاس وگاس و مناظر اطراف آن را می‌توان با سطح جزئیات و بالایی که از سازندگان این بازی انتظار داشتیم، تماشا کرد و لذت برد. به همین مناسبت، مایکروسافت تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که نگاهی اجمالی به تعدادی از مکان‌های دیدنی و معروف لاس‌وگاس ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با هواپیمای خود، بر فراز مکان‌های دیدنی این شهر پرواز کنید، از جمله کره لاس وگاس، نوار لاس وگاس، برج استراتوسفر و موارد دیگر.

بازی Microsoft Flight Simulator روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است و آپدیت لاس وگاس آن هم اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. در همین حال، Microsoft Flight Simulator 2024 اواخر امسال و در تاریخ 29 آبان (19 نوامبر) عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید