اخبار تکنولوژی

مایکروسافت روش انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی‌های اندرویدی را بهبود بخشید

galaxy s21 fe android 14
نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

روش‌های زیادی برای ارسال و دریافت فایل بین کامپیوتر و گوشی اندرویدی شما وجود دارد. برای مثال، قابلیت Quick Share گوگل به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت بی‌سیم فایل‌ها را از گوشی به کامپیوتر و برعکس ارسال کنند. حالا مایکروسافت روش جدیدی برای آسان‌تر کردن این روند ارائه می‌کند.

مایکروسافت اعلام کرده که در حال انتشار یک به‌روزرسانی برای کانال بتای ویندوز ۱۱ است. اعضایی از برنامه‌ی اینسایدر که در این کانال عضو هستند، هنگام تلاش برای به اشتراک‌گذاری محتوا، یک آیکون جستجوی جدید با عنوان «تلفن من» در بخش اشتراک‌گذاری ویندوز مشاهده خواهند کرد. با کلیک روی این آیکون می‌توانید به سادگی و بدون دردسر، محتوای خود را به گوشی اندرویدی‌تان ارسال کنید.

همان‌طور که مایکروسافت در وبلاگ خود اشاره می‌کند، تنها در صورتی این آیکون را مشاهده خواهید کرد که گوشی و کامپیوتر شما با هم همگام‌سازی شده باشند. برای انجام این کار، باید از اپلیکیشن «Link to Windows» روی اندروید و «Phone Link» روی کامپیوتر خود استفاده کنید. پس از انجام این کار، این آیکون باید در بخش جستجوی سریعِ منوی استارت ویندوز ۱۱ ظاهر شود.

اگرچه این قابلیت در حال حاضر فقط برای تست‌کنندگان بتا در دسترس است، اما انتشار آن در کانال بتا نشانه‌ی مثبتی است که نشان می‌دهد ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور برای عموم کاربران هم در دسترس قرار گیرد. این به‌روزرسانی همچنین قابلیت‌های دیگری مانند لیست‌های جهشی برای برنامه‌های پین‌شده در منوی استارت و کنترل بیشتر روی تصاویری که توسط Windows Spotlight ارائه می‌شوند را به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید