اخبار سینما

اولین نمایش ایتالیایی انیمیشن «مهاجرت» در کنفرانس VIEW

اولین نمایش ایتالیایی فیلم انیمیشن «مهاجرت» در ایتالیا
نویسنده : تحریریه۰۱ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اولین نمایش ایتالیایی فیلم انیمیشن «مهاجرت» (Migration) محصول مشترک ایلومینیشن و یونیورسال پیکچرز، ترکیب سخنرانان کنفرانس VIEW 2023 در تورین ایتالیا را تکمیل کرد. این کنفرانس که از تاریخ 15 تا 20 اکتبر برگزار می‌شود، متخصصان، رهبران فکری و علاقه‌مندان برتر صنعت را گرد هم می‌آورد تا آخرین دستاوردها در زمینه انیمیشن، جلوه‌های ویژه و بازی را جشن بگیرند.

بنجامین رنر، کارگردان فیلم «مهاجرت» در این کنفرانس در مورد ساخت این فیلم که داستان خانواده اردک مالاردی را در یک سفر شگفت‌انگیز به خارج از خانه‌شان در نیوانگلند روایت می‌کند، سخنرانی خواهد کرد. کومیل نانجیانی، الیزابت بنکس، آکوافینا، کارول کین و دنی دویتو صداپیشگی این فیلم را بر عهده دارند. این فیلم در تاریخ 22 دسامبر در ایالات متحده اکران خواهد شد.

ماریا النا گوتیرز، مدیر کنفرانس می‌گوید:

افتخار می‌کنیم که از بنجامین رنر در کنفرانس VIEW 2023 استقبال می‌کنیم. این رویداد اولین نمایش ایتالیایی فیلم را به مخاطبان جهانی ما ارائه می‌دهد تا پیش‌نمایش اختصاصی این فیلم بسیار مورد انتظار را در تعطیلات پیش رو ببینند. «مهاجرت» باورنکردنی به نظر می‌رسد و من مشتاق هستم تا آنچه را که بنجامین در مورد سفر خلاقانه خود برای ساخت این فیلم به پرده سینما می‌گوید بشنوم.

رنر یکی از سخنرانانی است که قرار است به صورت حضوری در این کنفرانس شرکت کند.

دیگر افراد حاضر در کنفرانس VIEW 2023

نیک برونو و تروی کوان، کارگردانان فیلم انیمیشن «نیمونا» محصول نتفلیکس، از جمله کسانی هستند که به صورت حضوری شرکت خواهند کرد. آن‌ها به همراه ND Stevenson، خالق رمان گرافیکی که فیلم بر اساس آن ساخته شده است، سخنرانی خواهند کرد.

جوآکیم دوس سانتوس، که به همراه کمپ پاورز و جاستین کی تامپسون کارگردانی فیلم «مرد عنکبوتی: در سراسر دنیای عنکبوت» را بر عهده داشته است، نیز سخنرانی خواهد کرد.

پیتر سون، معاون و مدیر خلاق شرکت پیکسار، از دیگر سخنرانان این کنفرانس است که در مورد فیلم بلند انیمیشن خود به نام «Elemental» صحبت خواهد کرد.

هنری سیلیک، نویسنده و کارگردان، که برای فیلم‌های استاپ موشن خود مانند «کورالاین»، «کابوس قبل از کریسمس» و «وندیل و وایلد» که سال گذشته منتشر شد شناخته شده است، نیز در این کنفرانس حضور خواهد داشت.

داگ چیانگ، معاون و مدیر خلاق اجرایی Lucasfilm، در مورد کار خود در نظارت بر طرح‌ها برای فرنچایز «جنگ ستارگان» در فیلم‌ها، پارک‌های موضوعی، بازی‌ها و رسانه‌های جدید صحبت خواهد کرد.

هال هیکل، سرپرست انیمیشن Industrial Light & Magic، در مورد کار خود در سریال «The Mandalorian» محصول Disney+ صحبت خواهد کرد.

اینها تنها تعدادی از افراد سرشناس این صنعت هستند که قرار است در این رویداد یک هفته‌ای که شامل سخنرانان، ارائه‌ها، کارگاه‌ها و مسترکلاس‌ها می‌شود، شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید