اخبار بازی

نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Minecraft به‌زودی عرضه می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

کسانی که نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Minecraft را دارند، می‌توانند نسخه اولیه آپدیت جدید آن برای پلی‌استیشن 5 را تجربه کنند.

لیک‌های اخیر ادعا کردند که بازی Minecraft قرار است نسخه بومی پلی‌استیشن 5 دریافت کند. به نظر می‌رسد که این نسخه از بازی، در پایگاه داده فروشگاه پلی‌استیشن مشاهده شده و اکنون به طور رسمی تایید شده است. استودیو Mojang اعلام کرده است که Minecraft در آینده‌ای نزدیک، یک به‌روزرسانی نسل نهمی برای PS5 دریافت می‌کند.

تاریخ عرضه نسخه جدید این بازی در حال حاضر مشخص نیست، اما این شرکت یک نسخه آزمایشی از آن را در اختیار مخاطبین قرار داده است. کسانی که دارای نسخه‌ پلی‌استیشن 4 هستند، می‌توانند پیش نمایش بازی را مشاهده کنند. نسخه پیش نمایش بازی شامل Realms و همچنین به‌روز‌رسانی Tricky Trials جدید است، اما امکان دسترسی به فروشگاه یا تجربه آن به صورت Co-op، وجود ندارد. همانطور که انتظار داشتیم، Mojang هدف از ساخت نسخه آزمایشی بازی را اطلاع از بازخورد جامعه، پیدا کردن اشکالات و بهبود دادن تجربه بیان کرد.

در حال حاضر، هیچ صحبت خاصی در مورد مدت زمانی که Mojang قصد دارد این بازی را آزمایش کند یا زمان عرضه آن برای پلی‌استیشن 5، وجود ندارد. البته تا زمان اعلام اخبار رسمی، بازیکنان می‌توانند با استفاده از قابلیت بکوارد پلی‌استیشن 5، نسخه نسل هشتمی Minecraft را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید