اخبار سینما

میازاکی انیمیشن اکشن ماجراجویی جدیدی می‌سازد

میازاکی انیمیشن اکشن ماجراجویی جدیدی می‌سازد
نویسنده : تحریریه۱۲ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هایائو میازاکی، کارگردان پیشکسوت و مشهور انیمیشن ژاپنی، بار دیگر به صنعت انیمیشن بازمی‌گردد و این‌بار با یک انیمیشن اکشن ماجراجویی!

این خبر را گورو میازاکی، پسر 83 ساله این کارگردان لژیونر اعلام کرده است. به گفته وی، پدرش در حال کار بر روی یک پروژه جدید انیمیشن است که شبیه یک فیلم اکشن ماجراجویی خواهد بود اما با لحن و فضایی نوستالژیک و یادآور روزگاران گذشته.

این اقدام میازاکی در حالی صورت می‌گیرد که انیمیشن اخیر وی با نام «پسر و مرغ ماهی‌خوار» موفقیت بزرگی را در گیشه‌های سینمای جهان تجربه کرد. این انیمیشن توانست در آمریکا 47 میلیون دلار و در سراسر دنیا 173 میلیون دلار فروش کند که بزرگترین رکورد فروش برای آثار میازاکی محسوب می‌شود.

پس از این موفقیت، میازاکی در پاییز گذشته اعلام کرد که قصد بازنشستگی ندارد و می‌خواهد به ساخت آثار جدید بپردازد. این کارگردان پیشکسوت که از سال 1979 با انیمیشن «قلعه کالیوسترو» آغاز به کار کرد، همواره با سبک سورئال و شاعرانه‌اش مخاطبان را شگفت‌زده کرده است.

اکنون با 83 سال سن، میازاکی قصد دارد یکبار دیگر با یک انیمیشن اکشن ماجراجویی متفاوت، هوادارانش را سورپرایز کند. انتظار می‌رود جزئیات بیشتر این پروژه در آینده نزدیک منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید