اخبار بازی

بازی Naraka: Bladepoint به رکورد ۴۰ میلیون بازیکن رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو NetEase اعلام کرد که بازی اکشن و بتل رویال Naraka: Bladepoint از زمان عرضه در آگوست 2021 تاکنون، بیش از 40 میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم‌ها به دست آورده است.

به گزارش مگ تک، بازی Naraka: Bladepoint با توجه به تمرکز خود روی مبارزات شلوغ و با الهام از هنرهای رزمی، جایگاه ارزشمندی را برای خود در ژانر رقابتی بتل رویال ایجاد کرده است و محبوبیت این عنوان چند نفره همچنان در حال افزایش است.

استودیو NetEase اعلام کرده است که از زمان عرضه بازی مذکور روی رایانه‌های شخصی، بیش از 40 میلیون نفر این بازی را تجربه کردند. شرکت نام برده این موفقیت را به حضور فعال در ورزش‌های الکترونیکی و عرضه به‌روزرسانی‌های مداوم برای آن، نسبت می‌دهد که علاوه بر قهرمانان و سلاح‌های جدید، شامل رویدادهای فصلی و حتی یک کمپین 3 نفره می‌شد که سال گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت.

در اوایل سال جاری، Naraka: Bladepoint تبدیل به یک بازی رایگان شد که بدون شک به همین خاطر، بازیکنان بیشتری را به سمت خود جذب کرد. جزئیات مربوط به محتوایی که در طول سال 2024 به بازی اضافه خواهد شد، در رویداد بعدی Naraka Fest در تاریخ 19 دسامبر به اشتراک گذاشته می‌شود.

گفتنی است که Naraka: Bladepoint اکنون برای PC، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و ایکس باکس وان در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید