اخبار سینما

سریال Horizon از نتفلیکس احتمالا کنسل شده است!

حذف سریال Horizon از نتفلیکس
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

طبق گزارش‌ها، سریال Horizon در میان اتهامات مربوط به رفتار ناپسند استیو بلکمن در محل کارش، لغو شده است و برنامه‌ای برای ساخت آن وجود ندارد.

با ساخت اقتباس‌هایی از The Last of Us، Uncharted و Twisted Metal، سونی در حال حاضر با اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی خود به موفقیت نسبتا خوبی رسیده است و این برنامه کماکان ادامه دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که همه آن‌ها قرار نیست به دست مخاطبان برسند.

به طور خاص، به نظر می‌رسد که اقتباس نتفلیکس از سری Horizon سونی کنار گذاشته شده است. همانطور که رولینگ استون گزارش داد، این لغو پروژه به دلیل اتهامات مربوط به رفتارهای سمی، قلدری، دستکاری نتایج و تلافی‌جویانه استیون بلکمن، صورت می‌گیرد. بلکمن بیشتر به عنوان کارگردان سریال The Umbrella Academy در نتفلیکس شناخته می‌شد و قرار بود در سریال Horizon همین نقش را داشته باشد.

اینکه آیا نتفلیکس یک کارگردان جدید برای سریال Horizon پیدا می‌کند تا با شخص دیگری به جلو حرکت کند، مشخص نیست. اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای پیش‌برد این پروژه وجود داشته باشد.

خارج از Horizon، سونی در حال حاضر با شرکای خارجی مختلف، روی اقتباس‌های جدید یا ادامه‌داری از بازی‌های پلی‌استیشن کار می‌کند، از جمله فصل دوم The Last of Us، فیلم دوم Uncharted، فیلمی بر اساس Ghost of Tsushima، سریالی برای God of War و … اواخر امسال، سونی یک بازی جدید Horizon به نام LEGO Horizon Adventures را منتشر خواهد کرد که توسط Studio Gobo و Guerrilla ساخته می‌شود. این بازی برای پلی‌استیشن، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید