اخبار بازی

جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 4: Separate Ways منتشر شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Resident Evil 4 که یکی از محصولات موفق سال جاری بود، در ماه‌های آینده محتوای زیادی از جمله یک DLC دریافت می‌کند. جزئیات جدیدی از بازی Resident Evil 4: Separate Ways منتشر شده است.

در کنار حالت واقعیت‌ مجازی انحصاری این بازی که برای دستگاه PlayStation VR2 لحاظ شده و در فصل زمستان منتشر می‌شود، حالت Mercenaries از طریق آپدیت رایگان، به این بازی اضافه خواهد شد. بخش Mercenaries در کنار DLC این بازی با نام Separate Ways، کمتر از یک هفته دیگر در دسترس قرار می‌گیرد.

با گذشت مدتی از معرفی این بسته گسترش‌دهنده، کمپانی کپکام (Capcom) از طریق بیانیه‌ای در PlayStation Blog، صحبت‌هایی راجع به Separate Ways انجام داد. اگر نسخه اصلی این DLC را تجربه کردید، می‌دانید که تمرکز داستان روی شخصیت ایدا وانگ (Ada Wong) است. ایدا باید در موازات ماموریت لیان (Leon) برای نجات دختر رییس جمهور، داستان خودش را جلو ببرد.

علاوه بر ایدا، لوییس سرا (Luis Serra) که در RE4 هم حضور داشت، در Separate Ways دیده می‌شود. سرا در این DLC نقش پررنگ‌تری داشته و شریک ایدا در داستان خواهد بود. به غیر از سرا، آلبرت وسکر (Albert Wesker)، آنتاگونیست این سری هم در Separate Ways حضور دارد. وسکر مغر متفکر پشت ماموریت ایداست.

در رابطه با گیم‌پلی، شاهد بازگشت مکانیک‌های بازی اصلی از جمله دفع حملات با چاقو و اسلحه هستیم. ایدا در این افزونه داستانی به یک سلاح با امکان شلیک قلاب مجهز است. از این اسلحه تنها در مواردی مشخص می‌توان استفاده کرد. همچنین می‌توان با این وسیله، به دشمن از فواصل دور آسیب زد. Resident Evil 4: Separate Ways در تاریخ 30 شهریور (21 سپتامبر) عرضه خواهد شد. قیمت این بسته 10 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید