اخبار سینما

پوسترهای جدیدی از انیمه سینمایی «Blue Lock» منتشر شد

پوسترهای جدیدی از انیمه سینمایی «Blue Lock» منتشر شد
نویسنده : تحریریه۱۰ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو هشت بیت، سازنده انیمه «Blue Lock»، به‌تازگی دو پوستر جدید از قسمت سینمایی این انیمه با نام «Blue Lock: Episode Nagi» را منتشر کرد. در این پوسترها، دو شخصیت اصلی انیمه یعنی سیشیرو ناگی و رئو میکاگه دیده می‌شوند.

انیمه «Blue Lock: Episode Nagi» در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در کشور ژاپن اکران خواهد شد. این انیمه بر اساس مانگایی سه جلدی به همین نام ساخته شده است که یک داستان پیش درآمد برای انیمه و مانگا اصلی محسوب می‌شود.

انیمه «Blue Lock» اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر مونه‌یوکی کانشیرو است که اولین جلد آن در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. تاکنون ۲۷ جلد از این مانگا منتشر شده است و داستان آن همچنان ادامه دارد. فصل اول انیمه «Blue Lock» نیز در ۲۴ قسمت در سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ پخش شد. فصل دوم این انیمه نیز در دست ساخت است.

در پوستر اول، سیشیرو ناگی را می‌بینیم که با توپ فوتبال در دست ایستاده است. او یک مهاجم جوان و بااستعداد است که به دنبال تبدیل شدن به بهترین بازیکن فوتبال جهان است.

در پوستر دوم، رئو میکاگه را می‌بینیم که با یک ضربه سر، توپ فوتبال را به سمت دروازه می‌فرستد. او یک مدافع قدرتمند و بااستعداد است که به دنبال مهار کردن بهترین بازیکنان فوتبال جهان است.

انتشار این پوسترها باعث هیجان‌زدگی طرفداران انیمه «Blue Lock» شده است. آن‌ها مشتاقانه منتظر اکران این انیمه سینمایی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید