اخبار بازی

نینتندو ظاهرا در حال ساخت یک بازی ترسناک و مرموز است!

بازی ترسناک نینتندو
نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

نینتندو یک تیزر کوتاه بارگذاری کرده و بسیاری از طرفداران گمان می‌کنند که این کمپانی در حال ساخت یک بازی ترسناک است.

با The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom، Metroid Prime 4: Beyond، Mario and Luigi: Brothership، Super Mario Party Jamboree و موارد دیگر، نینتندو سوییچ دارای مجموعه‌ای قوی از عناوین فرست پارتی است که باید منتظر آن‌ها باشید. انتظار می‌رود که کنسول جدید این شرکت پس از هشت سال معرفی و عرضه شود، اما به نظر می‌رسد که نینتندو چیزهای بیشتری در اختیار دارد که هنوز از آن‌ها رونمایی نکرده است.

این شرکت به طور ناگهانی، چندین تصویر ترسناک و مرموز منتشر کرد. ویدیو کوتاهی که در یوتیوب آپلود شده است، تصاویر مردی را با کت بارانی نشان می‌دهد کلاه کیسه‌ای-کاغذی پوشیده و با چهره‌ای خندان، به سمت دوربین لبخند می‌زند. مقداری متن در انتهای ویدیو روی صفحه چشمک می‌زند که به طرز جالبی، به “مرد خندان” ترجمه می‌شود.

در همین حال، یک جزئیات دیگر در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد. این جزئیات، تصویری از تریلر را به نمایش می‌گذارد که با شرح «#WhoIsEmio؟» همراه است و احتمالا Emio مرد خندان فوق‌الذکر است. علاوه بر این، این بازی مرموز هر چه که باشد، یک صفحه وب رسمی در وب سایت نینتندو نیز دارد، در حالی که نسخه اروپایی تیزر بازی تایید می‌کند که این بازی درجه‌بندی سنی بزرگسال خواهد داشت، به این معنی که احتمالا با عناوین انحصاری دیگر این شرکت، تفاوت‌های زیادی دارد.

این بازی دقیقا چیست یا چقدر طول می‌کشد تا نینتندو جزئیات بیشتری را از آن به اشتراک بگذارد، هنوز مشخص نیست، اما این شرکت مطمئنا حس کنجکاوی ما را تحریک کرده است. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید