اخبار سینما

احتمال پخش فصل 5 نون خ در نوروز 1403/ پیش تولید آغاز شده است

فصل 5 نون خ
نویسنده : سارا محمدی۰۹ مهر ۱۴۰۲
1 دیدگاه

تاکنون 4 فصل از سریال محبوب نون خ ساخته شده است و با وجود اینکه شخصیت های ساده و دوست داشتنی این سریال به جز برخی تغییرات تقریبا ثابت بوده اند موجب خسته شدن بیننده نشده اند و طرفداران این سریال همچنان منتظرند ببینند فصل پنجم نون خ چه زمانی پخش میشود. در حال حاضر فصل 4 این سریال درحال پخش از تلویزیون می باشد و به نظر میرسد به زودی باید منتظر پخش فصل 5 نون خ باشیم. برای خواندن خبرهای جدید از نون خ 5 نگاهی به ادامه مطلب بیاندازید.

فصل پنجم سریال نون‌ خ در مرحله پیش تولید است

مهدی فرجی تهیه کننده نون خ به تازگی اعلام کرده که فصل پنجم سریال نون خ مراحل پیش تولید را می گذراند و نگارش فیلمنامه و باقی کارهای قبل از فیلمبرداری در حال انجام است. طبق صحبت های مهدی فرجی سفارش ساخت این سریال توسط پیمان جبلی (رئیس سازمان صدا و سیما) داده شده است. مهدی فرجی همچنین گفت به احتمال زیاد فیلمبرداری فصل پنجم نون خ در سال 1402 کلید می خورد.

فصل 5 نون خ چه زمانی پخش میشود؟

با توجه به اینکه فصل 5 نون خ مراحل پیش تولید را پشت سر می گذارد و هنوز تقریبا 6 ماه تا پایان سال زمان داریم پخش نون خ 5 در نوروز 1403 دور از انتظار نیست اما همه چیز به زمانبندی عوامل این سریال بستگی دارد و نمی توان به طور دقیق در مورد زمان پخش فصل جدید نون خ اظهار نظر کرد.

فصل اول سریال نون خ در سال 1380 پخش شد و سپس در سال های 1399، 1400 و 1402 فصل های 2، 3 و 4 پخش شدند. این سریال به زیبایی فرهنگ قوم کرد را به تصویر کشیده و با بیان طنزی که دارد سلیقه های مختلفی را با خود همراه کرده است. هنوز اطلاعاتی از بازیگران و داستان نون خ 5 در دست نیست، به محض اطلاع با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچینن بخوانید: زمان پخش فصل پنجم نون خ از شبکه آی فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

  1. م. گفت:

    سلام دم شما گرم .آقای آقاخانی. خیلی ممنون از تلاش بی وقفه شما و همراهانتان . خدا قوت.