اخبار بازی

بازی Control بیش از 4 میلیون نسخه فروخته است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Control از استودیو Remedy Entertainment، کماکان به فروش خوب خود روی پلتفرم‌های مختلف ادامه می‌دهد.

استودیو Remedy Entertainment اعلام کرده است که Alan Wake 2 با فروش 1.3 میلیون نسخه، به سریع‌ترین فروش این استودیو تا به امروز تبدیل شده است. این در حالی است که به گفته خود استودیو، بازی تحسین ‌شده و ترسناک Alan Wake 2 نیز فروش خوبی را تجربه می‌کند. بازی پرچم‌دار قبلی Remedy، یعنیControl ، با یک سرعت ثابت به فروش خود ادامه می‌دهد.

در کنار اعلام آمار فروش Alan Wake 2، تایید شد که بازی Control تا به امروز، بیش از 4 میلیون واحد در تمام پلتفرم‌ها فروخته است؛ این در حالی است که این بازی در ماه مارس سال گذشته، 3 میلیون واحد فروخته بود.

در حال حاضر، Remedy در حال کار روی یک بازی اسپین‌آف و co-op از دنیای Control با نام آزمایشی Condor است. تریدمارک تجاری ثبت شده اخیر نشان می‌دهد که عنوان رسمی این بازی، می‌تواند FBC: Firebreak باشد.

استودیو Remedy Entertainment در اکتبر سال گذشته تایید کرد که Condor وارد مرحله توسعه “production readiness” شده است. این استودیو همچنین در ماه نوامبر سال 2022 اعلام کرده بود که کار روی Control 2 را برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC آغاز کرده است. در حال حاضر، دنباله این بازی در مرحله proof-of-concept به سر می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید