اخبار تکنولوژی

نسخه بتا OneUI 6 برای گلکسی واچ‌های قدیمی عرضه شد!

گلگسی واچ 6
نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 جولای (۱۹ تیر) در پاریس است، جایی که انتظار می‌رود غول فناوری از سری جدید Galaxy Watch 7 رونمایی کند. در کنار ساعت‌های هوشمند جدید، سامسونگ ممکن است نسل بعدی Wear OS خود، یعنی One UI 6 Watch را نیز معرفی کند.

اوایل این ماه، سامسونگ برنامه بتای One UI 6 Watch را برای کاربران Galaxy Watch 6 در ایالات متحده و کره جنوبی آغاز کرد. اکنون، سامسونگ برنامه بتا را به مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی واچ، از جمله واچ 5 و واچ 4 (مدل 2021)، گسترش داده است.

همان‌طور که توسط کاربر شبکه اجتماعی ایکس @theonecid مشاهده شده است، بتا اکنون برای انواع بلوتوثی واچ 4 و واچ 5 از طریق برنامه Samsung Members قابل دانلود است. در حال حاضر، تصور می‌شود بتا برای گلکسی واچ‌های قدیمی‌تر نیز فقط در ایالات متحده و کره جنوبی در دسترس باشد. فقط یک نکته: ساعت‌های نسخه ویژه، به جز نسخه Golf Watch 5، واجد شرایط بتا نیستند.

One UI 6 Watch نوید بسیاری از ویژگی‌های جدید از جمله تغییرات رابط کاربری، حرکات جهانی و ردیابی سلامت بهبود یافته را می‌دهد. اوایل این هفته، سامسونگ همچنین One UI 6 Watch beta 2 را منتشر کرد که اصلاحات اشکالات و بهبود پایداری را به همراه دارد.

سامسونگ در کنار سری Watch 7، Galaxy Ring و نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را نیز در رویداد ماه جولای معرفی خواهد کرد. اگر در مورد این ابزارهای آینده هیجان‌زده هستید، سامسونگ 50 دلار اعتبار برای پیش‌رزرو خرید و صرفه‌جویی بالقوه تا 1500 دلار ارائه می‌دهد. برای جزئیات بیشتر و رزرو، لینک بالا را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید