اخبار تکنولوژی

۲۰ تیر ماه منتظر رونمایی از گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 در مراسم آن‌پکد سامسونگ باشید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بر اساس تمام شایعاتی که شنیده‌ایم و دیده‌ایم، پیش‌بینی می‌شد سامسونگ رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در تاریخ ۲۰ تیر ماه برگزار کند. به نظر می‌رسد اکنون این تاریخ‌ها تأیید شده است، زیرا سامسونگ رسماً دعوت‌نامه‌های این رویداد را ارسال کرده است.

طبق اعلام سامسونگ، این شرکت رویداد Galaxy Unpacked را در تاریخ 10 جولای (۲۰ تیر) برگزار خواهد کرد. این رویداد به صورت زنده پخش خواهد شد و از طریق کانال‌های مختلفی مانند وب‌سایت سامسونگ یا صفحه‌ی YouTube این شرکت قابل مشاهده است. این رویداد از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌شود.

این شرکت اشاره‌ای به محصولات معرفی شده نکرد، اما به سری Galaxy Z اشاره کرد. می‌توان با اطمینان فرض کرد که این شامل گوشی‌های هوشمند Galaxy Z Fold 6 و Flip 6 خواهد بود. همچنین بر اساس شایعات، احتمال زیادی وجود دارد که شاهد عرضه سری جدید Galaxy Watch 7 باشیم که می‌تواند شامل یک مدل Ultra جدید باشد. در نهایت، سامسونگ می‌تواند هدفون‌های جدید Galaxy Buds 3 را نیز معرفی کند.

در هر صورت، در تاریخ ۲۰ تیر با ما همراه باشید تا از تمام جزئیاتی که در رویداد Samsung Galaxy Unpacked منتشر می‌شود مطلع شوید!

دیدگاهتان را بنویسید