اخبار تکنولوژی

وان پلاس از Watch 2 با عمر باتری 100 ساعته رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وان‌پلاس در کنگره جهانی موبایل 2024 از ساعت هوشمند جدید خود به نام واچ ۲ رونمایی کرد. این محصول از سیستم‌عامل WearOS ۴ بهره می‌برد و باتری قدرتمندی دارد که تا ۱۰۰ ساعت شارژدهی دارد. وان‌پلاس واچ ۲ با قیمت ۲۹۹ دلار در آمریکا و ۲۹۹ پوند در بریتانیا عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند از نمایشگر ۱.۴۳ اینچی با تراکم ۳۲۶ پیکسلی بهره می‌برد و بدنه ضدزنگ آن از جنس استیل ساخته شده است.

وان پلاس در ساعت هوشمند دوم خود از تراشه اسنپدراگون W5 بهره برده است. همچنین این ساعت از یک تراشه دیگر به نام BES2700 برای اجرای پردازش‌های پایه‌ای استفاده می‌کند. تراشه BES2700 مسئول انجام وظایف ابتدایی است در حالی که وقتی نیاز به جابه‌جایی در رابط کاربری و دانلود اپلیکیشن‌ها باشد از سیستم‌عامل WearOS بهره گرفته می‌شود. وان پلاس این معماری دوگانه را «معماری موتور دوگانه» نامیده است.

وان پلاس واچ 2 از ویژگی GPS دو بانده استفاده می‌کند تا مکان‌یابی دقیق‌تری در حین فعالیت‌های ورزشی انجام دهد. این ساعت هوشمند همچنین دارای سنسورهای معمول برای مانیتورینگ ضربان قلب، سطح استرس و پایش خواب است.

اما مهم‌ترین ویژگی نسل دوم ساعت هوشمند وان پلاس، شارژدهی شگفت‌انگیز باتری 100 ساعته آن است. در حالت ذخیره‌ی انرژی نیز این مدت زمان به 12 روز می‌رسد که حدود 8 برابر بیشتر از اپل واچ است. این ساعت هوشمند در دو رنگ مشکی و استیل با اندازه‌ای یکسان عرضه می‌شود و وزن آن با بند 80 گرم است.

نظر شما در مورد ساعت هوشمند جدید وان پلاس چیست؟ آیا این ساعت می‌تواند فروش خوبی را در بازار تجربه کند؟

دیدگاهتان را بنویسید