اخبار سینما

فصل چهارم سریال «Only Murders In The Building» در لس‌آنجلس

فصل چهارم سریال «Only Murders In The Building» در لس‌آنجلس
نویسنده : تحریریه۱۲ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فصل سوم سریال «Only Murders In The Building» با مرگ یکی از شخصیت‌های محبوب به پایان رسید. سازندگان سریال در مصاحبه با Deadline اعلام کردند که در فصل چهارم به داستان این شخصیت پرداخته خواهد شد.

جان هوفمن، خالق سریال «Only Murders In The Building»، در مصاحبه با ددلاین گفت که فصل چهارم این سریال ممکن است در لس آنجلس روایت شود. او همچنین گفت که این فصل به داستان شخصیت سز پاتکی (Jane Lynch) پرداخته خواهد شد.

هوفمن در مورد مرگ سز پاتکی در فصل سوم گفت:

می‌دانم که مردم در مورد مرگ سز پاتکی ناراحت خواهند شد. این یک تصمیم بزرگ بود و چیزهای بیشتری در راه است.

او در مورد اینکه آیا قاتل می‌دانست که سز پاتکی را می‌کشد یا او را با چارلز-هیدن اشتباه گرفته گفت:

این سوالی است که همه می‌پرسند. این چیزی است که مرا بسیار هیجان‌زده می‌کند، زیرا سوالات زیادی را مطرح می‌کند که می‌توانیم در فصل جدید به آن‌ها بپردازیم. به نظر می‌رسد که ما همیشه می‌خواهیم روایت را به شکلی تغییر دهیم که به خصوص قدرتمند و شخصی باشد.

هوفمن در مورد کار کردن با مریل استریپ در فصل سوم نیز چنین گفت:

من به یاد دارم که مریل به جمع ما پیوست و گفت که انگار در The Berliner Ensemble است که یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های تاریخ است. اینکه چنین چیزی را مریل استریپ، بزرگ‌ترین بازیگر نسل ما بگوید، فوق‌العاده است. دیدن اینکه او چگونه راه خود را برای برجسته کردن این لحظات استثنایی در طول فصل پیدا کرد، چیزی است که من بسیار به آن افتخار می‌کنم و احساس می‌کنم بسیار خوش‌شانس هستم که همه آن‌ها از کاری که در طول فصل انجام می‌دادند خوشحال بودند.

انتظار می‌رود فصل چهارم این سریال در تابستان 2024 منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید