اخبار بازی

بازی Pacific Drive به فروش 600 هزار نسخه‌ای رسید

بازی Pacific Drive
نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

الکس دراکوت، مدیرعامل شرکت سازنده Pacific Drive، می‌گوید: «این نقطه عطفی نیست که ما انتظار داشتیم و مانند یک رویای به حقیقت پیوسته است».

پس از انتشار اولین به‌روزرسانی رایگان برای Pacific Drive، استودیوی Ironwood اعلام کرد که بیش از 600 هزار نسخه از این بازی فروخته شده است. این عنوان شبیه‌ساز رانندگی، Survival crafting و rogue-lite، زمستان امسال برای پلی‌استیشن 5 و PC عرضه شد و تحسین منتقدان را به خود جلب کرد (در حال حاضر امتیاز 79 را در متاکریتیک در اختیار دارد). الکس دراکوت، مدیرعامل و مدیر خلاق شرکت Ironwood در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

«ما از واکنش‌‌ها به Pacific Drive متحیر شده‌ایم. این نقطه عطفی نیست که در ابتدای کار انتظارش را داشتیم و فکر نمی‌کردیم به آن برسیم. این یک رویای به حقیقت پیوسته است. این گواهی بر سخت کوشی همه اعضای استودیو Ironwood است. ما عمیقا از جامعه بازیکنان خود برای باور به دیدگاه و همسفر شدن با ما سپاسگزاریم. هیچ یک از این‌ها بدون حمایت آن‌ها امکان‌پذیر نبود و ما از ادامه حمایت‌های شما از Pacific Drive قدردانی خواهیم کرد».

به‌روزرسانی اخیر بازی، ویژگی‌های جدیدی را به ابزارهای گاراژ و توانایی جدید Junk Jet را به strafing بازی اضافه می‌کند. Zone همچنین دارای برخی تغییرات در تریلرهای ARDA، موانع و موارد دیگر است. حالت عکاسی هم اکنون کنار بسته‌های پولی جدید در دسترس است.

استودیو Ironwood به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای پاییز و زمستان برنامه‌ریزی کرده است. بازی Pacific Drive برای پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است. این بازی به طور میانگین از اکثر رسانه‌‎های معتبر، نمره 8 از 10 را دریافت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید