اخبار بازی

بازی Phasmophobia در اکتبر امسال برای کنسول‌ها منتشر می‌شود

بازی Phasmophobia
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو بازی‌سازی Kinetic Games اعلام کرده است که نسخه کنسولی بازی Phasmophobia در هالووین امسال عرضه خواهد شد.

بازی Phasmophobia در ابتدا قرار بود برای کنسول‌های نسل فعلی و پلی‌استیشن VR2 عرضه شود، اما مدت کوتاهی پس از معرفی آن برای پلتفرم‌های جدید، انتشارش تا اکتبر به تعویق افتاد. استودیو Kinetic Games گفت که پس از رفع چندین مشکل، تاریخ انتشار جدیدی را اعلام خواهد کرد. اکنون، با گذشت بیش از یک سال از معرفی نسخه کنسولی، تاریخ انتشار آن اعلام شده است.

بازی Phasmophobia در اکتبر امسال و همزمان با هالووین برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PS VR2 عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی اعلام نشده است. Kinetic Games می‌گوید که نسخه‌های کنسولی با نسخه رایانه‌های شخصی هماهنگ خواهند بود و همه به‌روزرسانی‌ها و محتواهای آینده به طور همزمان برای همه پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند. تمامی نسخه‌های بازی از Cross-play نیز پشتیبانی خواهند کرد.

Kinetic Games می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای انتشار بازی برای سرویس گیم‌پس ندارد، بنابراین انتظار خود را در این زمینه بالا نبرید. در همین حال، این توسعه دهنده همچنین اعلام کرده است که قیمت Phasmophobia در تمام پلتفرم‌ها در اواخر سال جاری به 19.99 دلار افزایش می‌یابد. در حال حاضر، این بازی با قیمت 13.99 دلار فروخته می‌شود، اما Kinetic Games می‌گوید که قیمت جدید «منصفانه» خواهد بود؛ زیرا از زمان انتشار نسخه ارلی اکسس، محتوای زیادی برای بازی عرضه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید