اخبار بازی

فیل اسپنسر: مایکروسافت، قدرت‌بخش بلیزارد خواهد شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ می‌گویدکه اکنون که بلیزارد بخشی از ایکس‌باکس است، ما اصالتی که بلیزارد را منحصربه‌فرد کرده است را پرورش خواهیم داد.

اکنون که اکتیویژن بلیزارد به طور رسمی در اختیار مایکروسافت است، برخی از فرانچایزهای مهم به مالکیت ایکس باکس درآمده‌اند. اگرچه در این باره توجه زیادی به بازی Call of Duty می‌شود، اهمیت مالکیت ایکس باکس از فرانچایزهای مهم بلیزارد مانند Warcraft، StarCraft، Overwatch و Diablo را نمی‌توان نادیده گرفت.

مایکروسافت همانطور که انتظار دارید، به نظر می‌رسد که قصد دارد از تاریخ و فهرست  قدرتمند بلیزارد استفاده کند. مدیرعامل شرکت بازی‌سازی مایکروسافت، فیل اسپنسر، اخیرا در جشنواره BlizzCon 2023 حضور داشت که پس از گفتگو در مورد اهمیت و موفقیت فرانچایزهای بلیزارد ذکر شده، به طور مختصر به آینده این شرکت اشاره کرد و گفت که تحت مالکیت مایکروسافت بلیزارد توانایی ادامه نوآوری و ارائه تجربیات جدید برای صنعت را خواهد داشت.

فیل اسپنسر گفت: “تأثیر بلیزارد به دلیل میراث ماندگار و توسعه نوآورانه و شگفت‌آورش، با مراقبت و هنری که در این صنعت بسیار نادر است، در همه جا وجود دارد. تعهد ما در ایکس باکس این است که بازی‌های بزرگ‌تری را به تعداد زیادی از بازیکنان در مکان‌های بیشتری برسانیم. اکنون که بلیزارد جزوی از ایکس باکس است، ما اصالتی را که بلیزارد را منحصر به فرد کرده، تقویت خواهیم کرد.”

ما قصد داریم به همکاران جدید خود در فرهنگ اعتماد و مشارکت کمک کنیم تا به انجام کارها به بهترین شکل ادامه دهند: بازتعریف ژانرهای موجود، ایجاد تجربیات جدید و منحصر به فرد و متحد کردن بازیکنان در سطح جهانی به روش های جدید در Azeroth، Sanctuary، کره زمین و فراتر از آن.”

بلیزارد در مراسم افتتاحیه اخیر BlizzCon از ساخته‌های خود نظیر Diablo 4: Vessel of Hatred، محتوای جدید برای Overwatch 2 (شامل یک قهرمان جدید در دسامبر امسال)، یک سه‌گانه جدید از بازی‌های جهان وارکرفت World of Warcraft و World of Warcraft  : Cataclysm Classic رونمایی کرد.

این استودیو در حال حاضر مشغول کار روی IP جدیدی در سبک بقا با نام احتمالی “Odyssey” است.

دیدگاهتان را بنویسید