اخبار بازی

بازی Pikmin 4 از زمان عرضه بیش از 2 میلیون واحد فروخته است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Pikmin 4 که مدت‌ها منتظر آن بودیم، میزان فروش آن از Pikmin 3 Deluxe که در طی دو سال پس از عرضه روی نینتندو سوییچ، 2.4 میلیون نسخه فروخته، پیشی گرفته است.

نینتندو وضعیت مالی خود را برای شش ماه منتهی به 30 سپتامبر 2023 با اعداد فروش بروز شده برای نینتندو سوییچ اعلام کرد. در حالی که فروش Super Mario Bros. Wonder که در 20 اکتبر عرضه شد، مشخص نیست، اما تایید شده است که عنوان Pikmin 4 نزدیک به 2.61 میلیون نسخه فروخته است.

برای مقایسه، Pikmin 3 Deluxe در دسامبر 2020 بر روی نینتندو سوییچ منتشر شد و طی دو سال، تنها 2.4 میلیون نسخه فروخت. Pikmin 4 با قدرت در بریتانیا و ژاپن عرضه و در ماه سپتامبر به پرفروش‌ترین سیکوئل تبدیل شد. با توجه به این که شروع توسعه آن برای اولین بار در سال 2015 اعلام شده بود، این آمار بسیار خوب است.

بازی Pikmin 4 با حفظ گیم‌پلی کلاسیک اکشن و استراتژی عناوین قبلی، گونه‌های جدید Pikmin و Oatchi را معرفی می‌کند که به عنوان یک سوار و محافظ عمل می‌کنند. همچنین فعالیت­هایی مانند Night Expeditions نیز در دسترس است، زیرا بازیکنان در طول شب با امواج دشمنان خشمگین مبارزه می­کنند. این عنوان در نقد و بررسی­‌ها نیز عملکرد موفقی از خود به جای گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید