اخبار تکنولوژی

پلتفرم X به قابلیت تماس صوتی و تصویری مجهز شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد شبکه اجتماعی ایکس قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای کاربران کرده است. چندین کاربر ایکس ادعا کرده‌اند که پیامی برای اضافه شدن این قابلیت دریافت کرده‌اند. نشریه ورج هم اشاره ای به اضافه شدن گزینه‌ای برای فعال کردن این قابلیت در تنظیمات ایکس داشته است.

به نظر می‌رسد کاربران خواهند توانست تنظیم کنند که از کدام افراد تماس صوتی یا تصویری دریافت کنند. گزینه‌ها شامل افراد موجود در لیست مخاطبین، کاربرانی که دنبال می‌کنند و کاربران تأیید شده است. همچنین به نظر می‌رسد کاربران می‌توانند از طریق صفحه پیام‌های خود و آیکون تلفن در بالای صفحه، تماس صوتی یا تصویری با دیگر کاربران برقرار کنند.

حساب رسمی این شبکه اخیرا پستی منتشر کرده با عنوان «آیا آماده‌ هستید؟» که احتمالا به همین موضوع اشاره دارد.

ایلان ماسک مالک ایکس، در گذشته بارها بر ضرورت اضافه شدن این قابلیت به ایکس تاکید کرده تا این پلتفرم را به یک «برنامه‌ همه‌‌‌چیز» تبدیل کند. وی اخیرا گفته است که این قابلیت برای iOS، اندروید، رایانه‌های شخصی و مک ارائه می‌شود و به شماره تلفن نیازی ندارد.

هنوز مشخص نیست که کدام کاربران می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند. منبعی قبلا اعلام کرد که برای استفاده از آن باید از اشتراک پریمیوم ایکس استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید