اخبار بازی

پلی‌استیشن در حال تست استریم ابری بازی‌های PS5 برای اعضای اشتراک پریمیوم پلاس است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به تازگی مشخص شده که سونی در حال آزمایش استریم ابری بازی‌های منتخب پلی‌استیشن 5 برای اعضای پریمیوم سرویس پلاس پلی‌استیشن است.

این بازی‌ها شامل عناوین پلی‌استیشن 5 از کاتالوگ بازی‌های پلی‌استیشن پلاس و Game Trials و همچنین پشتیبانی از عناوین دیجیتال پلی‌استیشن 5 است. هنگامی که این ویژگی راه‌اندازی شود، استریم ابری بازی‌ها برای عناوین پشتیبانی شده مستقیما در کنسول‌های پلی‌استیشن 5 در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که به عنوان یک عضو پریمیوم، می‌توانید بازی‌ها را بدون اینکه روی کنسول خود دانلود کنید، انجام دهید.

سونی در این مورد می‌گوید که هدف از اضافه کردن استریم ابری به اشتراک‌های پریمیوم پلاس، ایجاد یک ارزش افزوده و مشتاق کردن بازیکنان به عضویت در این سرویس است.

نیک مگوایر، معاون خدمات جهانی، فروش و عملیات تجاری پلی‌استیشن در این باره می‌گوید:

با عرضه بازی‌های بیشتری روی کنسول پلی‌استیشن 5، ما مشتاقانه منتظر اضافه کردن قابلیت استریم ابری برای عناوین پلی‌استیشن 5 علاوه بر پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و عناوین کلاسیک هستیم که از قبل برای استریم در دسترس اعضای پریمیوم قرار گرفته بود. ما در مراحل اولیه هستیم و نمی‌توانیم منتظر بمانیم. به محض ورود به مرحله‌ای جدید، مشتاقیم تا جزئیات بیشتر از جمله بازه زمانی راه‌اندازی خدمات جدید را به اشتراک بگذاریم.

سرویس جدید پلی‌استیشن پلاس یک سال پیش با سه طرح Extra، Premium و Essential که هر کدام دارای مزایا خاص خود هستند، راه‌اندازی شد و مورد استقبال قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید