اخبار سینما

تاریخ اکران فیلم Poor Things؛ جسورانه ترین نقش آفرینی اما استون

تاریخ انتشار فیلم موجودات بیچاره
نویسنده : سارا محمدی۱۲ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

Poor Things (موجودات بیچاره) یا بیچارگان نام جدیدترین نقش آفرینی اما استون با ظاهری متفاوت و موهایی مشکی است. زمان زیادی تا فرارسیدن زمان انتشار فیلم Poor Things ساخته یورگوس لانتیموس باقی نمانده است، به همین بهانه اطلاعاتی از فیلم شامل تاریخ اکران، اسامی بازیگران و داستان فیلم را با شما به اشتراک می گذاریم.

تاریخ انتشار فیلم Poor Things

Poor Things قبلاً قرار بود در تاریخ 8 سپتامبر 2023 اکران شود، اما به دلیل ادامه اعتصابات WGA و SAG-AFTRA، تاریخ اکران Poor Things سه ماه به تعویق افتاد و اکنون فیلم برای اکران در 8 دسامبر 2023 (جمعه 17 آذر 1402) برنامه ریزی شده است. فیلم یورگوس لانتیموس اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره ونیز تجربه خواهد کرد که از 30 آگوست تا 9 سپتامبر ادامه دارد.

داستان فیلم موجودات بیچاره

اما استون بازیگر برنده اسکار نقش زنی به نام بلا بکستر را بازی می کند که باردار است اما به زندگی اش پایان می دهد، او توسط یک دانشمند دیوانه با نام دکتر گادوین بکستر (با بازی ویلم دفو) که مغز نوزاد متولد نشده اش را در سرش جاسازی می کند، زنده می شود و به زندگی برمیگردد. بلا یک زن بالغ است اما با احساسات یک نوزاد خردسال، در واقع مغز و بدن او هنوز کاملاً هماهنگ نیستند.

بلا در مورد هویت خود و دنیای اطرافش گیج شده و تحت راهنمایی دکتر گادوین سعی می کند راه های زندگی را دوباره بیاموزد. او با وکیلی به نام دانکن ودربرن (با بازی مارک رافلو) فرار می کند. بلا در طول سفرش در اشکال مختلف و تعصبات زمان، رشد می کند و به دنبال پاسخ می گردد.

پوستر فیلم بیچارگان یا موجودات بیچاره

اسامی بازیگران فیلم موجودات بیچاره

اما استون، مارک روفالو، ویلم دفو و رامی یوسف بازیگران اصلی فیلم موجودات بیچاره هستند. این سومین همکاری اما استون با یورگوس لانتیموس پس از La La Land و The Favourite است. در Poor Things ویلم دافو (مرد عنکبوتی) در نقش دکتر گادوین باکستر، دانشمند عجیب و غریبی که این آزمایش را روی بلا باکستر انجام می‌ دهد بازی می کند. مارک روفالو (انتقام جویان) نیز از بازیگران این فیلم است و نقش وکیل دانکن ودربام را بازی می کند. کریستوفر ابوت، نقش سر اوبری د لا پول بلسینگتون را بازی خواهد کرد. بازیگران این فیلم همچنین شامل رامی یوسف و جارود کارمایکل هستند که به ترتیب نقش‌ های مکس مک کندلس و هری استلی را بازی می‌ کنند.

سخن پایانی

Poor Things اقتباسی از رمان Alasdair Grey به مضامینی همچون هویت، نابرابری‌ های اجتماعی، فمینیسم، روابط انسانی و حافظه می پردازد که همگی با طنزی تلخ همراه هستند. Poor Things توسط SearchLight Pictures دیزنی تولید شده است و قرار است بعد از 3 ماه تاخیر در 17 آذر 1402 اکران شود.

همچنین بخوانید:

Poor Things فیلمی برای اسکار مجدد اما استون

دیدگاهتان را بنویسید